Camioane

Mercedes-Benz eActros 600 a trecut cu succes de testele de vară din Spania

Mercedes-Benz Trucks a completat cu succes testele de vară ale camionului electric pentru distanțe lungi eActros 600.

Timp de 5 săptămâni, inginerii de testat au supus camionul electric la cele mai grele încercări în regiunea spaniolă Andaluzia, la temperaturi de până la 44 de grade Celsius. Testele au mers de la funcționalitatea sistemului de aer condiționat la temperaturi înalte la performanța sistemului de propulsie și până la procesele de încărcare rapidă.

După completarea testelor, un prototip a efectuat pe roți și cursa retur de peste 2.000 km, din Granada prin Valencia, Barcelona, Montpellier și Lyon până la centrul de dezvoltare și testare din Wörth am Rhein. Modelul eActros 600 va fi prezentat în premieră pe 10 octombrie, iar în 2024 va intra în producția de serie.

Mercedes-Benz eActros 600 a trecut cu succes de testele de vară din Spania

”Începând de anul trecut, am supus eActros 600 la proceduri riguroase de testare, pe timp de iarnă și vară, de la -25°C în Finlanda până la peste 40°C în Spania. Camionul a stăpânit toate aceste provocări cu ușurință. În următorul pas vom începe testarea în operațiuni în mediu real alături de clienți”, a declarat Dr. Konrad Götz, adjunctul departamentului Global Testing al Mercedes-Benz Trucks.

VEZI ȘI: București – Brașov și retur cu camionul electric eActros 400, în condiții de iarnă

Marea noutate introdusă de eActros 600 în octombrie va fi noua cabină Mercedes, care vine un o parte frontală mai aerodinamică, o linie a geamurilor mai joasă și un design evoluat. Producătorul promite de asemenea o actualizare a interiorului.

Trei pachete de baterii îi vor oferi lui eActros 600 de serie o capacitate totală instalată de peste 600 kWh. Cele două motoare electrice integrate în noua e-axă spate vor oferi o putere continuă de 400 kW și una de vârf de peste 600 kW. Modelul este proiectat pentru o durabilitate a componentelor de 1,2 milioane km în 10 ani.

Bateriile lui eActros 600 vor folosi tehnologia LFP, caracterizată de o durată mai mare de viață și o capacitate utilizabilă mai mare. În viitor, bateriile vor putea fi încărcate de la 20% la 80% din capacitate în sub 30 de minute, la o stație de aproximativ 1 megawatt.

Din aceeași categorie...

Back to top button