Camioane

Mercedes-Benz eActros, folosit într-o combinație de 40 de tone

Mercedes-Benz Trucks a lansat o nouă fază a testelor cu eActros alături de Logistik Schmitt: modelul electric cu baterii a primit aprobarea pentru o combinație camion-remorcă de 40 de tone.

Clienții pot comanda deja modelul eActros în această configurație. Combinația a fost predată companiei Logistik Schmitt pentru teste de anduranță.

Mercedes-Benz eActros, folosit într-o combinație de 40 de tone

Logistik Schmitt este partener de testare pentru eActros din 2019. Până acum, camionul a parcurs peste 70.000 de kilometri în peste 7.000 de curse. Camionul este folosit pentru a transporta carcase de cutii de viteze și componente pentru axe la fabricile Daimler Truck din Rastatt și Gaggenau. El este folosit în trei schimburi, acoperind zilnic până la 300 km.

”După succesul lansării producției de serie, în octombrie 2021, acum vrem să extindem gama de aplicații pentru eActros. Abia așteptăm rezultatele testelor cu noua combinație”, a declarat Steffen Maier, șeful departamentului de Testare al Mercedes-Benz Trucks.Mercedes-Benz eActros, folosit într-o combinație de 40 de tone

”eActros cu remorcă este o combinație ideală pentru noi. Datorită plusului de greutate și volum, putem transporta aproape de două ori mai multe componente la o cursă”, a spus și Rainer Schmitt, Managing Partner la Logistik Schmitt.

VEZI ȘI: Test Mercedes-Benz eActros 300: Întâlnire cu viitorul

Potrivit legislației, pentru a putea tracta remorci de peste 10 tone, autovehiculele din combinație trebuie să dispună de un sistem continuu de frânare. În cazul lui eActros, acesta este oferit de sistemul de frânare pentru remorcă High Power Brake Resistor (HPR).

Combinația folosită de Logistik Schmitt este compusă dintr-un camion eActros 300 6×2, cu o cuplă pentru remorcă Rockinger. Remorca cu două axe centrale și prelată este produsă de Junge. Aceasta are o lungime internă de 7.280 mm și o masă maximă permisă de 18 tone.

Din aceeași categorie...

Back to top button