Bus

Mercedes-Benz eCitaro folosit pe rute interurbane

Mobilitatea electrică este asociată în general cu orașele și zonele dens populate, dar Mercedes-Benz eCitaro poate fi folosit și pe rute interurbane.

Compania de transport VLP din sud-vestul landului Mecklenburg-Western Pomerania a primit recent ultimele 15 unități dintr-o comandă totală de 45 de autobuze electrice eCitaro, care sunt utilizate preponderent în transport regional.

Mercedes-Benz eCitaro folosit pe rute interurbane

”Flexibilitatea lui eCitaro este uimitoare. El își poate dovedi calitățile și ca autobuz interurban cu echipamente personalizate”, spune Mirko Sgodda, șef de Vânzări, Marketing și Servicii pentru Clienți la Daimler Buses.

Modelele eCitaro utilizate de compania VLP din Ludwigslust-Parchim sunt special pregătite pentru rute interurbane, cu scaune confortabile eCitaro cu centuri de siguranță în două puncte. Pereții interiori capitonați, conectivitatea WLAN și prizele USB fac plăcute călătoriile mai lungi.

VEZI ȘI: Test de consum cu Mercedes-Benz eActros, în România

Șoferii beneficiază de asemenea de scaune cu încălzire și ventilare sau oglindă retrovizoare internă ajustabilă electric. Autobuzele au șasiuri pentru drumuri grele, cu unghiuri de abordare și de fugă mai mari.

Lista de sisteme de asistență cuprinde Preventive Brake Assist, Sideguard Assist și cameră video pentru mers cu spatele. Nu în cele din urmă, exteriorul vopsit în nuanțele galben sulf și verde mentă atrage toate privirile pe drumurile din district.

Ludwigsburg-Parchim este al doilea cel mai mare district din Germania. VLP operează în prezent 172 de rute cu aproximativ 200 de autobuze. Astfel, în prezent, aproape 25% din flotă este formată din autobuze electrice.

Zona de operațiuni a VLP are o densitate a populației mică și numeroase sate. 365 de zile pe an, în fiecare stație oprește la maxim o oră un autobuz. Pentru a atinge autonomia dorită, VLP a comandat modele cu baterii de 378 kWh și două poziții de încărcare (pe dreapta deasupra primei axe și în partea din spate). În total, 49 de puncte de încărcare au fost sau vor fi instalate la 12 sau 13 centre operaționale. Acestea sunt alimentate doar cu energie provenită din surse regenerabile.

Experiența practică a VLP cu primele două tranșe de câte 15 autobuze electrice a corespuns așteptărilor. Modelele eCitaro au obținut autonomii foarte bune, parcurgând și peste 300 km pe zi în operațiuni înainte de a se întoarce la depou cu o capacitate disponibilă a bateriei de aproximativ 15%. Într-un an, fiecare autobuz va parcurge între 50.000 și 60.000 km.

Din aceeași categorie...

Back to top button