
Începând cu octombrie 2016, Mercedes-Benz Trucks va duce conectivitatea și către activitățile de service, fiind primul producător de camioane din lume care introduce în 30 de țări europene cartea de service digitală (Digital Service Booklet), pentru o evidență clară a lucrărilor de service efectuate și o diminuare a timpilor de așteptare.
Astfel, Digital Service Booklet înlocuiește cartea de service convențională la intrarea în atelierul de reparații și va asigura un istoric online al lucrărilor de întreținere efectuate accesibil oricând și de oriunde, eliminând astfel riscul de a fi omise unele operațiuni. Cartea de service digitală va fi disponibil pentru modelele Mercedes-Benz Actros, Antos, Arocs, Atego și Econic.
De asemenea, utilizarea DSB va aduce beneficii în egală măsură atât clienților care vor putea accesa online istoricul reparațiilor efectuate cât și atelierul de reparații.
Pentru clienți, o vizită la service implică în mod normal, pierderea de timp prețios, care ar putea fi utilizat în favoarea activității de transport. Din această perspectivă, Digital Service Booklet devine relevantă. În mod particulat, DSB va conține toate lucrările de întreținere și service ale camionului în format digital, iar la cererea clientului acest istoric poate fi imprimat pe hârtie.
Această transparență imediată și cuprinzătoare a informațiilor de service ușurează munca atelierelor de reparații permițându-le să conecteze operațiunile de service cu planificarea reparației și a mentenanței sau cu inspecțiile tehnice periodice (noxe și inspecții de siguranță), și, prin urmare, să scurteze timpul pierdut de vehicul în atelier.
VEZI ȘI: Move Expert îşi consolidează succesul în Europa
Pentru camioane care călătoresc pe rutele transnaționale, departe de atelierul din țara de orgine, cartea de service digitală (Digital Service Booklet) oferă, de asemenea, asistență valoroasă. Grație DSB, service-urile dintr-o altă țară pot accesa în limba țării respective istoricul vehicului, permițându-le astfel să vadă date și informațiile relevante despre acesta.
Sistemul poate fi utilizat de către toate centrele de service Mercedes-Benz autorizate, dar și de către atelierele independente, care s-au înregistrat anterior pentru a face asta.
Acest lucru aduce beneficii clare, mai ales, operatorii de flote autorizați, care pot avea acces online la istoricul complet de service al unui vehicul.
Digital Service Booklet va fi util și în cazul vânzării camion, astfel că, noul proprietar poate verifica numărul de kilometri, numărul reparațiilor, tipul acestora sau istoricul reviziilor, asigurând o protecție împotriva tentativelor de manipulare a datelor. În viitor, DSB este foarte posibil să crească prețul de revânzare al vehiculului.
Chiar și în cazul unui raport de service pierdut, orice atelier autorizat Mercedes-Benz este în măsură să acceseze informații în orice moment și să furnizeze informații necesare.
Informațiile despre camion sunt stocate pe toată durata de funcționare a acestuia.
Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube