Mercedes-Benz România continuă procesul de „Customer dedication”

Mercedes-Benz România continuă procesul de "Customer dedication"

La finalul anului 2015, Mercedes-Benz a implementat o nouă structură organizaţională în linie cu strategia companiei la nivel global, având în vedere focusul extins privind nevoile clienţilor şi aşteptările acestora.

În prima etapă a procesului, diviziile Passenger Car şi Commercial Vehicle au fost separate. Începând cu 1 august 2016, cea de-a doua etapă a schimbării organizaţionale a fost implementată, astfel că structura Mercedes-Benz România integrează trei divizii  – Passenger Cars, Vans şi Trucks & Buses. Fiecare divizie este condusă de câte un Managing Director – Philipp Hagenburger pentru Passenger Cars, Rolf Rosendaal pentru Vans, și Valeriu Zaharia pentru Trucks and Buses.

Divizia de Vans Mercedes-Benz a fost mereu o referință în segmentul premium al pieței locale auto. Mercedes-Benz este un reper de calitate şi servicii premium pe piaţa românească şi mă bucur să continui alături de o echipă cu rezultate foarte bune la nivel naţional.

Mercedes-Benz România continuă procesul de "Customer dedication"
Rolf Rosendaal, Managing Director Autovehicule Comerciale Uşoare Mercedes-Benz România

Rolf Rosendaal şi-a început cariera în Germania şi a coordonat proiecte Mercedes-Benz în America de Nord, Orientul Mijlociu, Africa şi Europa de Est. Din septembrie 2012, Rolf Rosendaal a coordonat departamentul de servicii After-Sales al Mercedes-Benz România în calitate de Director.

Prin intermediul noii structuri organizaţionale, Mercedes-Benz poate răspunde mai bine nevoilor clienţilor noştri şi poate oferi soluţii personalizate pentru segmentul de business local, atât pentru transportul de marfă, cât şi pentru pasageri. Ne dorim să păstrăm poziţia de lider în segmentele de camioane şi autobuze şi să consolidăm relaţiile cu clienţii. Fie că luăm în calcul costul total de exploatare, timpul operațional petrecut de autovehicul pe șosea sau de mentenanța acestuia, Mercedes-Benz pune la dispoziția clientului instrumente care generează profit.

Valeriu Zaharia, Managing Director Trucks & Buses Mercedes-Benz România

Cu o experiență de peste 12 ani în vânzări și marketing, Valeriu Zaharia va ocupa funcția de Managing Director Trucks & Buses și va coordona activitățile specifice autovehiculelor comerciale ușoare, camioanelor și autobuzelor.

Valeriu Zaharia și-a început cariera alături de Mercedes-Benz în anul 1999, iar în 2007 a fost numit în funcția de Director de Vânzări și Marketing Mercedes-Benz Cars în cadrul Mercedes-Benz România, unde a gestionat activitățile pentru brandurile Mercedes-Benz și smart.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe FacebookInstagramTwitterYouTube

 

Follow #infotrucker