GreenZoneTehnologie

Mercedes-Benz Trucks a testat cu succes încărcarea la 1.000 kW

Inginerii de dezvoltare ai Mercedes-Benz Trucks au încărcat cu succes bateriile unui prototip eActros 600 la o stație cu puterea de 1.000 kW (1 megawatt).

Premiera a avut loc la centrul de dezvoltare și testare al producătorului din Wörth am Rhein. Mercedes-Benz Trucks este una dintre companiile implicate în dezvoltarea noului standard de încărcare MCS, care va juca un rol important pentru stațiile publice distribuite pe principalele rute de transport greu.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

”Testarea cu succes a încărcării Megawatt cu camionul nostru electric este un mare pas înainte. În industrie, încărcarea la peste 700 kW este deja considerată MCS. Totuși, noi înțelegem importanța posibilității clienților de a încărca eActros 600 la 1.000 kW și de a beneficia de timpi de încărcare mai mici și de autonomii mai mari. Lucrăm acum la viteză maximă pentru a duce tehnologia MCS de pe eActros 600 la maturitatea necesară producției de serie”, a declarat Peter Ziegler, șeful departamentului E-Charging Components al Mercedes-Benz Trucks.

Mercedes-Benz Trucks a testat cu succes încărcarea la 1.000 kW

În viitor, inginerii Mercedes-Benz Trucks vor testa în continuare interfața de comunicare dintre vehicul și stația de încărcare, definită ca parte a standardizării MCS, și vor duce diferitele componente prototip la maturitatea necesară producției de serie.

VEZI ȘI: Test Mercedes-Benz eActros 300 cap tractor: O nouă opțiune

Lansarea producției de serie a lui eActros 600 este plănuită pentru finalul lui 2024. Pe lângă încărcarea CCS cu până la 400 kW, eActros 600 va putea permite mai târziu și încărcarea Megawatt la 1.000 kW, odată ce tehnologia va deveni disponibilă. Clienții pot comanda pregătirea pentru acest sistem, care va fi apoi instalat retrofit.

Cu o baterie de peste 600 kWh, de unde și indicativul 600, și o nouă axă electrică dezvoltată internă, foarte eficientă, eActros 600 va putea atinge o autonomie de 500 km fără încărcări intermediare. Cu încărcări intermediare, chiar și fără tehnologia MCS, camionul electric va putea călători peste 1.000 km pe zi.

Din aceeași categorie...

Back to top button