ȘtiriUtilitare ușoare

Mercedes-Benz Vans lansează inițiativa strategică adVANce

Pe viitor, Mercedes-Benz și-a propus să fie nu doar un producător de autovehicule comerciale ușoare de succes la nivel global, ci va evolua într-un furnizor de soluții integrate orientat spre clienți.

Astfel, Mercedes-Benz Van își va asumă în continuare rolul de pionier în segmentul vehiculelor comerciale ușoare, punând bazele unei transformări strategice de amploare sub numele de adVANce.

Cu adVANce, Mercedes-Benz lansează o inițiativă strategică pentru viitor care se concentrează pe trei domenii de inovație: conectivitate și aplicații, ce permit o integrare perfectă a unei game variate de tehnologii la bordul comercialelor ușoare Mercedes-Benz (digital@vans), soluții inovatoare hardware pentru industria de transporturi (solutions@vans) și noi concepte de mobilitate la cerere pentru transportul de bunuri și de pasageri (mobility@vans).

Mercedes-Benz Vans lansează inițiativa strategică adVANce

Scopul diferitelor activități întreprinse în cele trei domenii este de a identifica soluții inovatoare pentru cererile din prezent și cele viitoare, alături de clienți și utilizatori, de a le dezvolta rapid și de a asigura un plus de valoare pentru clienți în ceea ce privește eficiența, viteza și sustenabilitatea.

Domeniul digital@vans se concentrează pe încorporarea tehnologiilor moderne în van-uri. Mercedes-Benz lucrează la crearea unor sisteme de management inteligente pentru serviciile mobile și vehiculele aflate în service. Acestea includ procese automate de comandă, precum și livrări direct la autovehicul și viceversa.

VEZI ȘI: Noua MAN TipMatic vine cu cinci programe de transmisie dedicate

În domeniul solutions@vans, Mercedes-Benz Vans lucrează la dezvoltarea de sisteme de spații de încărcare automate pentru autovehiculele de livrări, care, printre altele, grăbesc semnificativ procesul de încărcare și descărcare și le îmbunătațesc eficiența.

În domeniul mobility@vans, Mercedes-Benz împreună cu diverși parteneri dezvoltă concepte inteligente de transport pentru bunuri și pasageri. Cele din urmă suplimentează transportul public și asigură transportul individual de pasageri, rapid și eficient, în timpul și în afara orelor de vârf. În cazul transportului de bunuri, rețeaua inteligentă de tehnologii creează oportunități de creștere a eficienței și îmbunătățește procesul de transport. În plus, Mercedes-Benz Vans lucrează la modele inovatoare de leasing și închiriere.

O nouă perspectivă „globală” a strategiei „Mercedes-Benz Vans goes global”
Transformarea industriei este rezultatul diverselor trend-uri economice și sociale, printre ele numărându-se: dezvoltarea comerțului online, creșterea rețelei inteligente a multor tipuri de tehnologii și proliferarea unor modele de business online. În acest context, Mercedes-Benz Vans își reconsideră strategia „Mercedes-Benz Vans goes global”.

„Când ne referim la ‹global›, nu ne raportăm doar la semnificația geografică.”, explică Volker Mornhinweg. ‹Global› înseamnă, de asemenea, că ne direcționăm atenția dincolo de autovehicul în întregul lanț valoric, precum și în întregul mediu de business al clienților noștri. Suntem în mod evident mai mult decât un producător de van-uri. Gândim totul la nivel global, integrat, concetrându-ne pe beneficiile clientului”.

Mercedes-Benz spațiul creativ al start-up-urilor
Noua direcție de business este însoțită de dezvoltarea culturii organizaționale a diviziei ca parte a strategiei adVANce, ceea ce asigură vizibilitatea acestei abordări integrate. La baza strategiei este în continuare produsul.

Totuși, acesta va fi afiliat unei platforme de soluții interconectate și în sistemul de concepte inovative pentru transport. Pentru a asimila aceste schimbări în interiorul organizației, Mercedes-Benz va înființa o nouă divizie și va deschide sedii la Stuttgart, Berlin și Silicon Valley, intrând în spațiul creativ al start-up-urilor.

Noi metode de cooperare cu start-up-uri prin adVANce
Strategia adVANce include totodată colaborarea cu start-up-uri active sau în dezvoltare. Obiectivul colaborării cu companii recent lansate este de a stabili parteneriate pe termen lung și de a dezvolta în mod sistematic idei în cele trei domenii de inovație adVANce.

Așa cum chiar Volker Mornhinweg spunea în cadrul evenimentului de lansare, adVANce demonstrează că ceea ce avem în prezent nu este suficient.

Șinceri să fim, nu știm dacă trebuie să ne bucurăm sau să ne panicam…

Cu siguranță, viitorul ne va da un răspuns pe această temă.

Urmărește #infotrucker pe FacebookInstagramTwitterYouTube

 

Din aceeași categorie...

Back to top button