
MAN Truck & Bus și Michelin au anunțat că vor colabora în cadrul MAN ProfiDrive, programul de formare a șoferilor de camion de la MAN Truck & Bus, pentru următorii trei ani, începând cu ianuarie 2023.
Din 1981, MAN Truck & Bus oferă la nivel internațional, prin intermediul MAN ProfiDrive, cursuri de formare pemtru șoferii de camion în utilizarea în siguranță a sistemelor de siguranță și de asistență, în condusul eficient din punct de vedere al consumului de combustibil, respectiv utilizarea serviciilor telematice și în toate subiectele relevante pentru flotele de camioane și persoane.
Portofoliul MAN ProfiDrive include atât măsurile de formare profesională a șoferilor impuse prin lege, cât și cursuri de formare specifice clienților.
De atunci, mii de șoferi de camion din peste 67 de țări au lucrat deja cu experții MAN ProfiDrive pentru a-și optimiza stilul de conducere din punct de vedere al siguranței și al sustenabilității. Pentru că numai cei care utilizează corect toate tehnologiile inovatoare de la bordul camioanelor și autobuzelor și conduc prudent, în siguranță și cu previziune pot reduce în mod durabil riscurile în traficul rutier, precum și consumul de combustibil și uzura.
VEZI ȘI: Tunelul Mont-Blanc va fi închis complet traficului în perioada 17 octombrie – 7 noiembrie
Împreună cu Michelin, MAN Truck & Bus are acum un nou partener alături de el în angajamentul său de formare continuă calificată în industria care, ca și MAN, acordă o mare importanță mobilității durabile.
Un partener cu expertiză în domeniu
“Michelin aduce o expertiză foarte specială în domeniul anvelopelor pentru vehicule comerciale în cadrul MAN ProfiDrive – un adevărat câștig pentru toți cei implicați”, spune Dennis Affeld, șeful departamentului de vânzări Truck & Van MAN Truck & Bus.
Michelin așteaptă cu nerăbdare să-și folosească know-how-ul în calitate de partener global de cooperare în cadrul MAN ProfiDrive.
“Dorim și ne vom aduce și ne vom aduce contribuția la o mobilitate sigură și durabilă în industria vehiculelor comerciale – în special cu idei și abordări care depășesc activitatea clasică a anvelopelor”, a declarat Philipp Ostbomk, vicepreședinte Vânzări B2B la Michelin Europe North.