Trailer

Submarin de 350 de tone transportat cu module de axe SCHEUERLE InterCombi

Linia de module de axe SCHEUERLE InterCombi folosită a fost, probabil, cea mai lungă folosită în Germania până la acel moment.

Anul trecut, echipa companiei de transport Kübler a fost însărcinată cu transportul pe cale rutieră a lui U17, un submarin istoric de 350 de tone, de la Muzeul Tehnic din Speyer la Muzeul de Tehnologie din Sinsheim.

Pentru a realiza acest proiect de transport cu greutate și de precizie, pe lângă experiența sa vastă în acest tip de transporturi, Kübler a utilizat echipamente de top, cum ar fi module de axe SCHEUERLE InterCombi.

Deși distanța nu a fost mare, traseul a pus numeroase provocări logistice și tehnice. Structura masivă, de aproximativ 90 de metri lungime și 10 metri înălțime, a trebuit să fie trecută pe sub poduri joase, linii de înaltă tensiune și pe drumuri înguste din regiunea colinară Kraichgau.

Submarin de 350 de tone transportat cu module SCHEUERLE InterCombi

Pentru a asigura trecerea submarinului prin aceste obstacole, echipa a utilizat un sistem special pentru a roti încărcătura cu până la 70 de grade în jurul axei sale longitudinale. Acest lucru a permis poziționarea și ajustarea înălțimii transportului în funcție de cerințele traseului.

Echilibrare și coordonare pe apă și uscat

Transportul a început pe râurile Rin și Neckar, pornind din Speyer, trecând prin Mannheim și ajungând la Haßmersheim. Submarinul a fost încărcat inițial pe un ponton fluvial și apoi transferat pe linia de module InterCombi, formată din 30 de axe.

VEZI ȘI: Eastship-MS Wind Logistics a investit în 14 camioane MAN TGX D38 8×4

Întreaga operațiune de încărcare și descărcare a fost un proces extrem de delicat, pontonul fiind constant reechilibrat pentru a compensa schimbările de greutate.

Submarin de 350 de tone transportat cu o linie de module de axe SCHEUERLE InterCombi

Pe parcurs, echipa a monitorizat cu atenție cele 240 de roți ale liniei de axe pentru a menține o balastare și o poziționare optimă. După aproximativ trei ore, submarinul a fost pregătit pentru transportul fluvial.

Ultimul segment: un test al preciziei

Înainte de debarcare, echipele Kübler, împreună cu partenerii Fischer Kran Transporte și Van der Wees au ridicat U17 la o înălțime de 1,4 metri folosind opt cilindri hidraulici. Acest lucru a permis linie de module de axe SCHEUERLE InterCombi să treacă pe sub submarin pentru transportul final pe uscat.

Submarin de 350 de tone transportat cu module SCHEUERLE InterCombi

Traseul pe autostrada A6, complet închisă pentru această operațiune, a necesitat manevre dificile, inclusiv conducerea pe contrasens la o viteză maximă de 15 km/h. Curbele strânse, insulele de trafic și linia ferată din apropierea Ittlingen au impus ajustări suplimentare.

Submarinul a fost înclinat lateral pentru a trece pe sub liniile electrice, iar drumurile înguste au necesitat protejarea carosabilului cu folii speciale.

Submarin de 350 de tone transportat cu o linie de module SCHEUERLE InterCombi

În Sinsheim, echipa a trecut la milimetru pe lângă clădiri și structuri istorice, inclusiv printr-un spațiu extrem de îngust între o biserică și o clădire rezidențială. Transportul s-a încheiat în mod spectaculos pe terenul sportiv al TSG Hoffenheim.

Reușita acestui transport nu este o premieră pentru Kübler. Compania este recunoscută pentru numeroasele sale proiecte impresionante, incluzând transportul avioanelor Concorde, Airbus A380 și al altor exponate de renume la muzeele tehnice din Sinsheim și Speyer.

Din aceeași categorie...

Back to top button