BusȘtiri

Motorul electric central ZF CeTrax intră în producția de serie

Dezvoltat pentru a fi utilizat în producția de autobuze electrice noi, dar și pentru conversia celor diesel deja existente, motorul electric central ZF CeTrax intră în producția de serie.

Motorul electric central ZF CeTrax intră în producția de serie și, alături de axa electrică AxTrax, extinde portofoliul de propulsii cu zero emisii dezvoltate de ZF Friedrichshafen pentru vehiculele dedicate transportului public.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Producătorul german de componente auto și subansamble a anunțat că motorul electric central ZF CeTrax a fost deja montat pe modelul Solaris Urbino 15 LE electric, cel mai recent și mai lung model de autobuz electric produs de Solaris, respectiv pe autobuz electric 303E10 produs de MAZ.

VEZI ȘI: Opel a lansat noul Vivaro Combi, o autoutilitară de până la 9 locuri

Design-ul motorului este de tip plug-and-drive, fapt ce-i permite montarea pe orice autobuz urban cu o dispunere convențională a lanțului cinematic. Mai mult, motorul electric central CeTrax, la fel ca restul propulsiilor electrice ZF, poate fi alimentat de la baterii, prin intermediul unui sistem de pantograf sau supercondensatori și, de asemenea, cu pile de combustie pe bază de hidrogen.

Prin urmare, este potrivit atât pentru dezvoltarea de vehicule noi, cât și pentru conversia celor cu propulsii convenționale existente. Acest lucru permite producătorilor și operatorilor de flote să răspundă flexibil la cerințele pieței și la reglementările legale.

Prezentat prima dată publicului pe un autobuz electric experimental în 2017, ZF CeTrax va fi produs în Friedrichshafen, landul Baden-Württemberg.

 

 

 

 

Din aceeași categorie...

Back to top button