Siguranta

Nikola va utiliza sistemele OnGuardMAX și OnSideALERT de la ZF

Nikola Fuel Cell este primul vehicul comercial produs pentru piața nord-americană care va utiliza sistemele de asistență pentru șoferi OnGuardMAX și OnSideALERT de la ZF.

ZF și Nikola Corporation au anunțat că sistemele OnGuardMAX și OnSideALERT vor fi montate pe camionul electric cu pile de combustie cu hidrogen al companiei americane, care este în producție și în curs de livrare către clienți.

OnGuardMAX, cel mai avansat sistem ZF de frânare automată de urgență (AEB) cu funcționalitate autonomă pentru vehicule comerciale, este conceput pentru a ajuta șoferii să recunoască și să reacționeze în cazul unor posibile situații periculoase în trafic.

Integrarea sofisticată a datelor sale, combinată cu o cameră de înaltă tehnologie și un ansamblu de radare, ajută sistemul să detecteze, să clasifice și să reacționeze în mod autonom la obiecte în mișcare și staționare, cum ar fi: pietoni, vehicule, motociclete și biciclete. Sistemul avertizează șoferul cu privire la obstacolele din calea imediată a vehiculului și, dacă este necesar, poate încetini automat viteza vehiculului sau îl poate opri complet.

Această capacitate avansată de detectare a obiectelor și de frânare autonomă permite în continuare noului sistem ZF să contribuie la evitarea sau atenuarea accidentelor în care sunt implicați pietoni.

VEZI ȘI: Avantajele noilor pachete de baterii de la Scania

OnSideALERT este un sistem de detectare a unghiului mort (BSD) bazat pe radar care identifică în mod continuu o mare varietate de obiecte staționare și în mișcare în unghiul mort al unui vehicul. Această tehnologie ajută la prevenirea sau atenuarea coliziunilor laterale.

Camionul electric cu pile de combustie pe bază de hidrogen cu tehnologie avansată de la Nikola dispune de o autonomie de până la 500 de mile, care se preconizează a fi printre cele mai mari autonomii dintre toate camioanele cu emisii zero de gaze de eșapament din clasa 8 disponibile pe piață.

Aplicațiile sale versatile variază de la transport de marfă și intermodal până la transportul de marfă în regim metropolitan și regional, precum și de la transportul de mărfuri cu încărcătură mai mică decât cea a unui camion până la anumite cazuri de transport specializat.

Din aceeași categorie...

Back to top button