Noile modele Kässbohrer K.SSK 60 ADR, K.SLL B 2 și K.SKS B prezentate la NUFAM 2019

Noile modele Kässbohrer K.SSK ADR, K.SLL B 2 și K.SKS B prezentate la NUFAM 2019

Kässbohrer a fost prezent în cadrul târgul NUFAM 2019, organizat la final de septembrie la Karlsruhe, unde a prezentat noile modele K.SSK 60 ADR, K.SLL B 2 și K.SKS B.

În cadrul NUFAM 2019, vizitatorii standului Kässbohrer au avut ocazia să studieze de aproape modelul K.SSK 60 ADR, cea mai ușoară semiremorca siloz basculabilă ADR de 60 metri cubi din Uniunea Europeană, noul trailerul extensibil pentru transportul utilajelor agricole K.SLL B 2 și semiremorca basculabilă cu două axe K.SKS B.

Aflat în topul producătorilor din segmentul semiremorcilor siloz basculabile, noul model K.SSK 60 ADR vine în întâmpinarea nevoilor clienților din transportul rutier de mărfuri periculoase vrac (ADR), având volume cuprinse între 40 mc și 60 mc în funcție de nevoile specifice.

Noul trailer extensibil cu 2 axe K.SLL B 2 este special conceput pentru transportul în siguranță al utilajelor agricole cu roți mari, datorită șasiului central puternic și a construcției robuste.

Având o lungime de 6.600 mm și o capacitate de încărcare de până la 18 tone, K.SLL B 2 oferă soluții pentru toate tipurile de utilaje agricole.

Echipat cu axe direcționate hidraulic, K.SLL B 2 oferă o manevrabilitate maximă chiar și în cele mai dificile condiții de lucru, precum și în curbe înguste. Noul trailer are o capacitate tehnică crescută a axe de 12 tone și un unghi de viraj de până la 42 de grade.

Prin designul său unic care permite distribuirea ideală a sarcinii, K.SKS B poate transporta 26 de tone doar cu axe de 9 tone, cu o tonă mai mult decât semiremorcile convenționale cu 2 axe. Această caracteristică îmbunătățește durata de funcționare a axelor distribuind sarcina prin cuiul de remorcare.

Oțelul benei previne aderența materialului transportat la corpul basculantei și asigură o descărcare rapidă prin forma unică „V” a pardoselii combinată cu designul pereților laterali îndoiți special, ceea ce duce la un debit mai eficient de descărcare a materialelor.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.