Nokian Tyres aniversează 120 de ani de la inventarea anvelopei de iarnă

Nokian Tyres aniversează 120 de ani de la inventarea anvelopei de iarnă

Nokian Tyres, cel mai nordic producător de anvelope din lume, aniversează 120 de ani de la invetarea anvelopei de iarnă.

Pe parcursul celor 120 de ani, nordicii și-a construit o poziție solidă pe piață, devenind o companie globală cu viziune în viitor, pregătită să valorifice oportunitățile oferite de lumea aflată în continuă schimbare.

Etapele de dezvoltare ale Nokian Tyres ilustrează o poveste interesantă din istoria industriei finlandeze a cauciucului.

Înființată în anul 1898 sub numele de Suomen Gummitehdas Osakeyhtiö, compania producea galoși, sigilii de cauciuc, diferite tipuri de furtunuri, bastoane de poliție și, mai târziu, pneuri pentru biciclete.

Producția anvelopelor pentru autovehicule a debutat la începutul anilor 1900, odată cu creșterea numărului de autoturisme.

Pentru Nokian Tyres însă, primul succes notabil în industria anvelopelor s-a înregistrat în anul 1934, când compania a dezvoltat prima anvelopă de iarnă din lume, Kelirengas.

Doi ani mai târziu, compania a produs prima anvelopă de iarnă Hakkapeliitta, ceea ce a oferit companiei oportunitatea de creștere și expansiune pe piața internațională. Nokian Hakkapeliitta a fost brandul lider pe piața anvelopelor de iarnă pentru mai bine de 80 de ani.

O nouă identitate pentru perspective viitoare
În prezent, Nokian Tyres este cea mai profitabilă companie cu activitatea sa; numără 4.600 de specialiști în întreaga lume și are o cifră netă de vânzări de 1.6 miliarde de euro. Produsele companiei sunt comercializate în aproximativ 60 de țări.

Tendințe principale precum noile forme de mobilitate, digitalizarea și schimbările climatice reprezintă adevărate provocări pentru industrie, însă oferă, de asemenea, oportunități interesante de dezvoltare.

Nokian Tyres și-a actualizat logo-ul pentru a omagia această aniversare.

Noua identitate de brand reflectă istoria îndelungată a companiei, operațiunile sale sustenabile și valorile scandinave.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.