Noua Serie P este disponibilă inclusiv pe gama XT

Noua Serie P este disponibilă inclusiv pe gama XT

Odată cu lansarea noii game XT, producătorul suedez își extinde gama de cabine deja existente pe noua generație de camioane (R, S și unele cabine G), cu noile cabine P.

Scania continuă să dezvolte și să extindă numărul de aplicații și posibile configurații pentru noua generație de camioane, atingând în prezent punctul în care majoritatea clienților pot să comande tot ceea ce au nevoie, indiferent de aplicație.

Pe lângă diferitele înălțimi și versiuni de cabine existente, Scania introduce acum caracteristici și soluții care sunt asociate în mod specific cu aplicațiile de construcție, cum ar fi suspensia cu arcuri foi, prizele de aer ridicate și evacuările pe verticală.

Noua cabină G a fost lansată în luna iunie într-o singură versiune, iar în prezent aceasta este disponibilă deja în mai multe variante. De asemenea, a fost intordusă și mult așteptata gamă de cabine P, disponibilă atât în versiuni lungi, cât și scurte, cu trei înălțimi diferite ale plafonului.

Ca să vă faceți o idee, noua gamă de cabine disponibilă pe noile camioane Scania variază de la cabine scurte cum ar fi cabinele P14 sau G14 cu înălțime redusă până la S20 Highline.

Factorul care permite companiei Scania să creeze o ofertă atât de largă este, bineînțeles, binecunoscuta abordare modulară pe care producătorul suedez din Sodertalje a adus-o aproape complet pe noua generație de camioane.

Prin utilizarea unui număr limitat de componente diferite, Scania poate construi diferite cabine care, au arii de aplicare diferite, arată diferit, dar totuși au majoritatea părților în comune.

Atunci când Scania a lansat cabinele R și S, au fost foarte apreciate pentru design-ul lor, atât exterior, cât mai ales interior.

Exteriorul a fost lăudat pentru combinarea elementelor contemporane cu ADN-ului Scania și obținerea celui mai bun coeficient aerodinamic din clasă, iar interiorul pentru concentrarea asupra șoferului, calitatea materialelor, spațiu și abilitatea de a personaliza caracteristicile și soluțiile pe care șoferii le doresc la locul lor de muncă.

Seria G de cabine ale cărei prime variante au fost introduse în luna iunie și cabinele din seria P care au fost introduse odată cu lansarea Scania XT, se bazează în mod natural pe același tip de abordare și soluții ca și cabinele de dormit mari. De fapt, ele sunt construite folosind componente cu exact aceeași origine.

VEZI ȘI: Scania XT oferă motorizări pentru toate nevoile şi aplicaţiile

Pentru mulți transportatori de construcții, seria G pare să fie favorită. Pe de o parte, există mai multe variante de unde se poate alege, iar pe de altă parte se pare că Scania a atins un echilibru în factori precum, dimensiunile, greutatea și capacitatea de încărcare.

Cabina G este disponibilă în cinci configurații de bază, ce variază de la CG14L cu un acoperiș redus la CG20H în versiunea Highline. Înălțimea interioară a tavanului la varianta cu tavan normal este cu 10 centimetri mai mare decât înainte.

În comparație cu cabina R ce-i corespunde, scările de acces sunt oarecum mai mici, dar tunelul motorului este cu 16 centimetri mai mare și nu oferă același potențial de mișcare în cabină.

Seria P – alegerea simplă
În timp ce seria G este completă și oferă multe opțiuni, seria P este acum introdusă pentru prima dată pe noua generație de camioane Scania. Este posibil să fie chiar mai versatilă decât seria G și va avea în total opt configurații diferite.

În prima etapă vor fi șase variante diferite de cabină P, variind de la CP14L cu acoperiș redus – potrivit pentru suprastructurile care trebuie să treacă peste cabină – la CP20H pentru cei care doresc spații interioare confortabile, greutăți mai mici și trepte de acces inferioare, cu o cabină montată mai jos în raport cu șasiul vehiculului dar cu dezavantajul unui tunel motor mai înalt.

Noua Serie P este disponibilă inclusiv pe gama XT

În Europa, Seria P este destinată în principal clienților care rar utilizează camioanele peste noapte, dar care urcă și coboară din ele frecvent, ca de exemplu în cadrul activităților de distribuție regională sau urbană, respectiv diferite tipuri de transport în construcții.

Noua cabină P cu un acoperiș coborât are aceeași înălțime cu a unui acoperiș de cabină P de generaței veche, în timp ce un CP17N sau CP20N oferă o cabină care are 10 centimetri mai mult spațiu interior decât versiunile anterioare.

Faptulcă toate cabinele Scania din noua generație sunt oarecum mai lungi are legătură cu faptul că spațiile interioare au fost mai mărite.

Follow #infotrucker

Comentarii Facebook

Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *