Noul Actros cu Active Drive Assist testat de compania de transport Wagenstetter

Compania de transport Wagenstetter a testat noul Actros cu Active Drive Assist

Pentru fine-tuning-ul noului Actros, Mercedes-Benz Trucks a efectuat teste finale cu clienții, unul dintre aceștia fiind compania de transport Wagenstetter din Forsting (Bavaria Superioară).

Deoarece efectuează transport de produse alimentare și mărfuri periculoase pe rute cuprinse între zona Ruhr și nordul Italiei, compania Wagenstetter s-a dovedit a fi partenerul ideal pentru testarea noului Actros cu Active Drive Assist.

Abreviat ADA, reprezintă un punct cheie în construcția camioanelor Mercedes-Benz, deoarece pentru prima dată într-un camion de serie, sistemul facilitează conducerea parțial automatizată în toate regimurile de viteză (drumuri naționale, autostrăzi, orașe).

Active Drive Assist sprijină șoferul prin ghidarea longitudinală și laterală a camionului și poate frâna și accelera automat vehiculul, rămânând, de asemenea, pe banda corespunzătoare.

Desigur, șoferul își păstrează responsabilitatea totală pentru comportamentul vehiculului în trafic și trebuie să își adapteze stilul de conducere la situația de trafic.

VEZI ȘI: Continental combină camera frontală și cea interioară pentru o conducere automatizată sigură

La Wagenstetter, Tom Westphal a condus noul Actros. Șoferul de 50 de ani folosește Active Drive Assist atât pe drumurile principale din Bavaria, cât și pe traseele de autostradă ale acestuia, care îl duc în mod regulat în nordul Italiei.

Noul Actros cu Active Drive Assist testat de compania de transport Wagenstetter

„Sistemul este un suport valoros în multe situații diferite: atunci când există mult trafic, Active Drive Assist mă ajută întotdeauna să păstrez distanța corectă de vehicul în față. În călătoriile lungi, monotone, pe de altă parte, preia rolul unui copilot într-o anumită măsură. De asemenea, într-un blocaj, Active Drive Assist este un bun ajutor mulțumită funcției stop-and-go. La sfârșitul zilei, sistemul îmi scade volumul de muncă. Trebuie totuși să monitorizez totul, dar după nouă ore nu sunt aproape la fel de epuizat ca până acum”, a declarat șoferul celor de la Wagenstetter.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.