Noul camion Ford F-Max a fost lansat oficial și în România

Noul camion Ford F-Max a fost lansat oficial și în România

Cefin Trucks, unic importator și distribuitor al mărcii Ford Trucks în România, a lansat noul camion Ford F-MAX.

Proaspăt lansat în cadrul IAA 2018, noul camion Ford F-MAX își propune să cucerească piața românească de vehicule comerciale.

Noul Ford F-MAX înglobează peste 5 ani de cercetare și dezvoltare în care au fost implicați 500 de ingineri Ford Otosan, fiind rulați peste 5 milioane de kilometri de test în 11 țări de pe 4 continente, utilizând 233 unități prototip.

”Camionul se impune pe piața românească în primul rând prin performanțele calității fără compromis, dar și prin poziționarea prețului care ne va oferi confortul unei poziții de invidiat pe piața românească”, declară Stefano Albarosa, CEO Cefin Trucks.

Noul Ford F-MAX vine cu o cabină complet reproiectată cu lățimea de 2.5 m, un design modern și abordarea orientată spre șofer.

Designul tabloului de bord în stilul cockpit asigură un spațiu ergonomic în care toate funcțiile sunt ușor accesibile. F-MAX oferă o înălțime interioară în zona mediană de 2.160 mm, iar scaunele se pot ajusta 260 mm.

“Datorită cabinei cu dotări de ultimă generatie, MAX Cruiser, ConnecTruck și motorului de 500 CP suntem convinși că în următorii 5 ani, clienții Ford F-MAX vor oferi la rândul lor, cu siguranță cele mai competitive oferte din piața serviciilor de transport”, spune Stefano Albarosa.

În plus, este disponibil un spațiu de stocare patentat în stil avion.

Noul camion Ford F-Max a fost lansat oficial și în România

Zgomotul în cabină este redus, grație datorită torsiunii și rigidității cabinei – cele mai bune din clasa sa, zgomotului scăzut al motorului și designului care asigură reducerea zgomotului în timpul mersului.

Noul F-MAX oferă o gamă de spații de depozitare generoase și ușor accesibile.

VEZI ȘI: Taxa de drum în Europa ar urma să fi calculată în funcție de distanță parcursă

Dispozitivele interne de iluminare din zona patului și a compartimentului șoferului, sistemele automate de control a climatizării și caracteristicile de reglare a volanului oferă un confort sporit în cabină.

Un mini-frigider și filtru de cafea incluse la unele modele, oferă un plus de confort șoferilor.

Camionul oferă, de asemenea, un pat superior pliabil la 90 de grade, un cadru înclinat al capului pentru patul inferior, saltele mari și confortabile, o unitate de control de la distanță în apropierea patulului.

Scaunul șoferului este de ultimă generație cu o gamă de ajustare până la 260 mm, cu tapițerie din material respirabil de înaltă calitate, și design ergonomic.

Aerodinamica superioară, calibrarea sistemului de propulsie și caracteristicile tehnice asigură de asemenea performanțe remarcabile în ceea ce privește consumul de combustibil, cu o marjă de îmbunătățire de 6% față de modelele anterioare.

Caracteristicile tehnice includ tehnologia E-APU, funcția eco-roll, cruise control predictiv (Max Cruise). Datorită costurilor scăzute de mentenanță și intervalelor lungi între servisări, noul F-MAX aduce o economie de până la 7% la costurile de întreținere.

În ceea ce privește propulsia, Ford F-MAX este echipat cu motorul Ecotorq de 12.7 litri ce dezvoltă 500 CP și un cuplu maxim de 2.500 Nm, oferă performanțe maxime și consum minim de carburant în orice condiții de drum.

Noul F-MAX se impune printr-un motor de înaltă performanță cu o putere  de 500 CP, 2.500 Nm și 400 kW putere de frânare.

Transmisia automată ZF cu 12 trepte și diferite moduri de condus, cum ar fi modul Eco și cel Power, ajută la optimizarea consumului de combustibil.

Noul F-MAX este, de asemenea îmbunatatit de un turbocompresor cu geometrie variabilă, o pompă de apă și un compresor cu viteze multiple de lucru, putere de frânare de 400 kW pentru motorul care atinge puterea totală de 1.000 KW cu opționalul intarder.

Cu noul F-MAX Ford Trucks lansează „ConnecTruck”
O tehnologie revoluționară care include monitorizarea de la distanță a vehiculului folosind software-ul de diagnosticare la distanță și software-ul „over-the-air”.

Harta Topografică Specială înseamnă că F-MAX este capabil să analizeze condițiile rutiere, permițând vehiculului să conducă la viteze optime, reducând astfel consumul de combustibil cu până la 4%.

ntegrarea FMS permite Modulului ConnecTruck și Ford Trucks cloud să acționeze ca un cumul de date pentru un terț, având acces de la distanță la datele selectate pentru acel vehicul.

Noul F-MAX oferă asistență prin Adaptive Cruise Control, Predictive Cruise Control (Max Cruise), sistem avansat de frânare de urgență (Advanced Emergency Brake System), asistență la pornire în rampa (Hill Launch Assist), sistem de avertizare privind încălcarea benzii (Lane Departure Warning), dispozitiv limitator de viteză reglabil și control electronic al stabilității (Electronic Stability Control).

Noul camion Ford F-Max a fost lansat oficial și în România

Displayul color TFT cu ecran de 8″ permite afișarea tuturor funcțiilor vehiculului, de la presiunea anvelopelor, temperatura din exterior, până la funcțiile de evaluare a stilului de condus al șoferului.

Designul farurilor F-MAX optimizează vizibilitatea pe timp de noapte. Iar iluminatului de asistență la manevre de parcare, luminile de zi cu LED-uri și iluminarea cu LED opțională, îmbunătățesc sistemul de lumini standard al vehiculului.

Evenimentul de lansare F-MAX a avut loc în data de 25 Octombrie, în Bucuresti și a reunit 200 de participanți, presă și parteneri Cefin Trucks, marcând deschiderea sesiuni de prevanzari a noului Ford Trucks F-MAX.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.