Noul Eurocargo este “Truck of the Year 2016” și în Spania

Noul Eurocargo este “Truck of the Year 2016” și în Spania

Proaspăt câștigător al premiului internațional “Truck of the Year 2016”, noul Iveco Eurocargo a fost desemnat cel mai bun camion în 2016 și pe piața din Spania, premiul fiindu-i înmânat lui Gaetano de Astis, Iveco Business Director pentru Spain și Portugal, de către de publicația Transporte3.

Premiul este oferit anual de publicația Transporte3 și reprezintă opiniile unui grup de mai mult de 240 de lideri de afaceri importanți și profesioniști din sectorul transportului de mărfuri și de pasageri în cadrul comunităților autonome ale națiunii.

Juriul a constatat că deși noul Iveco Eurocargo și-a schimbat înfățișarea, acesta rămâne fidel originilor sale. Noul Eurocargo oferă caracteristici noi și un design actualizat, dar rămâne același vehicul robust, fiabil și versatil, ales de mai bine de jumatate de milion din clienți din Europa, Africa, Orientul Mijlociu, Australia și America Latină. În plus, de la lansarea primei versiuni a acestui model, la începutul anilor 1990, Iveco Eurocargo a fost foarte popular în piața spaniolă. Gaetano De Astis, Iveco Business Director pentru Spain și Portugal, a primit premiul din partea lui Ovidio de la Roza, președinte al CETM.

Noul Eurocargo este “Truck of the Year 2016” și în Spania

VEZI ȘI: Iveco Eurocargo este International Truck of The Year 2016

Așa cum și noi declaram în momentul lansării sale, noul Iveco Eurocargo este un partener ideal pentru oraș, fiind prietenos cu mediul grație motoarelor sale cu tehnologie Hi-SCR, silențios, economic, manevrabil și confortabil – un adevărat “birou pe roți”. Toate acestea, împreună cu un cost total de proprietate scăzut, fac din noul Eurocargo un partener ideal pentru transportul durabil. De altfel, sloganul „Camionul pe care orașul îl place”, descrie perfect conceptul noului camion ușor al italienilor.

Noul Eurocargo continuă evoluția gamei Iveco cu introducerea de inovații importante în ceea ce privește motorul, siguranță, confort, reducerea costurilor și grija pentru mediu. Această evoluție este determinată de valorile mărcii italiene, de tehnologie, costul total de proprietate, și de un parteneriat de afaceri într-o continuă îmbunătățire alături de clienții.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

 

Follow #infotrucker