Noul Ford Ranger primește un nou motor diesel și o cutie automată cu 10 trepte

Noul Ford Ranger primește un nou motor diesel și o cutie automată cu 10 trepte

Ford a publicat primele poze și informații cu noul Ranger. Cel mai bine vândut pick-up din Europa a primit atât modificări estetice, cât și îmbunătățiri de natură tehnică.

Noul Ranger va fi disponibil în trei variante de caroserie: Regular Cab, Super Cab și Double Cab. Vârful de gamă se numește, în continuare, Wildtrack și va putea fi comandat în noua nuanța Orange Saber cu accesorii negre și cromate.

Noul Ranger va fi disponibil începând cu a doua jumătate a anului. Pick-up-ul americanilor a primit un interior cu ceva mai multe sisteme moderne: sistem de infotainment Sync 3, un asistent pre-coliziune cu funcție pentru detectarea pietonilor, limitator de viteză inteligent, asistent la parcare, asistent pentru menținerea benzii de rulare și cruise control adaptiv.

VEZI ȘI: Trailer Power Assist (TPA), o soluție eficientă pentru proiectele de transport agabaritic

Cea mai importantă modificare adusă de americani a avut loc sub capotă.

Acum, Ranger va fi oferit cu motorul de 2.0 litri EcoBlue, un propulsor diesel care va fi disponibil în trei versiuni: 130 CP și 340 Nm (transmisie manuală cu 6 trepte), 170 CP și 420 Nm (cutie manuală sau automată cu 10 trepte) și 213 CP și 500 Nm (cutie manuală sau automată cu 10 trepte).

Noul motor este mai „curat” și promite și un consum mai mic de combustibil cu până la 9% față de vehicul 2.2 TDCi. Trenul de rulare a fost modificat și promite un comportament rutier mai rafinat. Garda la sol a fost coborâtă cu 7 milimetri, în timp ce unghiu de atac a crescut cu un grad (29 de grade).

În același timp, modificările astetice și micșorarea gardei la sol au făcut ca unghiul de degajare să scadă cu 4 grade (21 de grade).

Sarcina utilă este de 1.252 de kilograme, iar adâncimea maximă a vadului pe care Ranger îl poate traversa este de 800 de mm.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.