Noul Iveco Eurocargo. Camionul pe care orașul îl iubește

Noul Iveco Eurocargo

În anul în care împlinește 40 de ani, și la doi ani de la lansarea versiunii Euro VI, Iveco a lansat la începutul lunii septembrie noul Iveco Eurocargo, modelul de clasă medie dedicat transportului pe distanțe medii și scurte. Acesta, alături de Stralis și noul Daily completeză evoluția gamei de vehicule comerciale Iveco.

Construit în fabrica Silver World Class Manufacturing (WCM) din Brescia, noul Iveco Eurocargo este pregătit să se aventureze în orașele din întreaga lume, pentru a dovedii faptul că este un partener ideal pentru misiunile urbane. Lansat sub sloganul, „Camonul pe care il iubește”, noul Iveco Eurocargo este definit, la fel ca și predecesorul său, de caracteristici precum siguranță, eficiență și manevrabilitate, la care se adaugă un plus de confort, design și o mai mare verstilitate, respectând totodată oamenii și mediul în care funcționează.

Trebuie spus de la bun început că noul Iveco Eurocargo debutează cu o nouă politică de denumire, ce va fi cu siguranță implementată și pe viitoarele modele de camioane. Aceasta este asemenătoare cu a mezinului gamei, Iveco Daily. Astfel, prima cifră reprezintă greutatea totală exprimată în tone (exemplul, înscripția 75 indică faptul că greutatea totală este de 7,5 tone), iar grupul de trei cifre de după cratimă reprezintă puterea motorului.

Noul Iveco Eurocargo. Camionul pe care orașul îl iubește

Iveco Eurocargo este lider european în materie de tehnologie și de piață, iar noul model oferă inovații importante în ceea ce privește motoarele, siguranța, confort, reducerea costurilor și grija pentru mediu, urmând îndeaproape succesul obținut de Stralis și noul Iveco Daily, câștigătoare ale International Truck of the Year 2013 respectiv International Van of the Year 2015. De altfel, noul Eurocargo are toate atuurile de a câștiga cel mai râvnit titlu din industria vehiculelor comerciale grele „International Truck Of The Year 2016”.

Noul nostru Eurocargo este camion pe care îl place orașul. Este un vehicul care este apreciat de toată lumea: orașele îl plac deoarece este sustenabil, proprietarii îl plac pentru că este eficient și are un cost total de proprietate scăzut, șoferii îl plac pentru că este un adevărat „un birou pe roți” – confortabil, multi-funcțional, ușor de manevrat și ergonomic, a declarat Pierre Lahutte, Președintele Iveco, în cadrul evenimentului de lansare.

Noul Iveco Eurocargo este singurul Euro VI din gama medie de camioane care are sistem singular de neutralizare a emisiilor poluante, sistemul Hi-SCR cu filtru diesel de particule pasiv. Hi-SCR este singurul sistem care nu schimbă procesul de combustie – deoarece funcționează mai degrabă prin aport de aer proaspat, decât prin recircularea gazelor de evacuare. Acest lucru reprezintă un beneficiu cheie, nu numai din punct de vedere al creșterii fiabilității cici și pentru că permite acces nerestricționat în zone sensibile precum tuneluri, aeroporturi, parcări subterane și vapoare, unde temperaturile ridicate cauzate de regenerarea activă constituie un risc.

Camioanele din gama medie sunt folosite în principal pentru distribuție urbană și servicii municipale. Acesta este motivul pentru care prioritatea de top pentru Iveco în dezvoltarea noului Eurocargo a fost îmbunătățirea performanțelor, și în mod special reducerea consumului de combustibil. Noul Iveco Eurocargo este echipat cu două versiuni de motoare Tector 5 (4 cilindri) respectiv Tector 7 (6 cilindri), și este disponibil în șapte versiuni de putere cuprinse între 160 și 320 CP. Mai mult decât atât, datorită noului turbocompresor, rata de compresie a fost crescută iar cuplul motor este disponibil la turații sub 1.200 rpm, astfel încât, noul Iveco Eurocargo este în măsură să răspundă mai dinamic la accelerare și la pornire, ceea ce duce la economii de combustibil de până la 8%. Nu în ultimul rând, pentru o reducere substanțială de combustibil, noul Iveco Eurocargo este echipat cu sistemului EcoSwitch. Acesta prelungește angajamentul celei de-a șasea viteze și limitează retrogradarea în viteza a patra permițănd rulajul la turații scăzute. În plus, doar împreună cu transmisia cu 12 rapoarte este dispnibilă funcția EcoRoll, care, folosește inerția vehicul în situații de coborâre a pantelor, fapt ce aduce un supliment la capitolul reducere de combustibil atunci când camionul este folosit pe distanțe extra-urbane mai lungi.

Siguranța de top
Siguranța n-a fost nici ea uitată, aceasta fiind un reper important din cadrul procesului de reînnoirea a lui Eurocargo. Față de airbag-ul și controalele de pe volan, noul Eurocargo este disponibil cu toate sistemele cheie de asistență în timpul mersului, cum ar fi sistemul de avertizare la parăsirea benzii de mers (LDWS), sistemul avansat de frânare de urgență (AEBS) și Adaptive Cruise Control (ACC). Pentru a îmbunătăți siguranța și vizibilitatea în timpul mersului, noul Iveco Eurocargo este echipat cu lumini de zi cu LED iar opțional, acesta poate fi echipat și cu Xenon.

Noul Iveco Eurocargo include multe caracteristici noi, fiind construit în jurul un nou design – care reflectă stilul implementat pentru prima dată noul Daily – cu noile deflectoare de aer și o noua grila față, care trasează un „zâmbet” sub logo-ul supradimensionat. De altfel, campania vizuală de promovare a noul Eurocargo, se bazează pe sloganul „Camionul pe care îl place orașul”, și plasează vehiculul ca personaj central în mediul urban.

Noul Iveco Eurocargo este un partener ideal în oraș. Este respectos cu oamenii și mediul înconjurător. De asemenea, oferă o actualizare substanțială a design-ului, siguranței și funcționalității. Consumă mai puțin combustibil și prin urmare are emisii reduse de dioxid de carbon. În cele din urmă își menține aceeași manevrabilitate având cu cuplului motor și confortul îmbunătățit. Așa cum am declarat, Iveco este partenerul pentru transport durabil, a mai spus Pierre Lahutte.

Pentru a îmbunătăți și mai mult modelul Eurocargo, Iveco a urmat aceeași rețetă care a dus la succesul acestui model: accentul pe nevoile clienților și evoluția pieței. Noul Eurocargo anticipează mega-tendințele care conduc la schimbări în economia mondială. În primul rând, urbanizare, deoarece populația la nivel mondial continuă să crească și circulația mărfurilor în zonele metropolitane va fi din ce în ce mai mult un factor vital pentru a susține atât comerțul cât și standardele de viață.

Gestionarea energiei este esența centrul de cercetare și dezvoltare Iveco. Compania italiană a lucrat atât pentru a reduce consumul motoarelor sale diesel tradiționale cât și să promoveze utilizarea combustibililor alternativi, devenind lider european în sectorul utilizării gazelor naturale (5.500 autobuze și 8.500 de furgonete și camioane, în funcțiune) ca sursă de energie, având cea mai largă gamă de motoare CNG și LNG.

Cererea tot mai mare pentru siguranță și sănătate a cuprins și lumea transportului. Noua generație de vehicule Iveco sunt din ce în ce mai sigure, mai confortabile, și promovează un condus mai rațional. Mai mult decât atât, noilor sisteme telematice, din ce în ce mai inteligente, pot interacționa cu infrastructurile de gestionare a flotei și de control al traficului. Toate acestea caracteristici se încadrează perfect în valorile mărcii Iveco. Tehnologia a redus Costul Total de Proprietate (TCO), durabilitatea și un parteneriat de afaceri tot mai consolidat cu clienții – care fac din Iveco o alegere înțeleaptă în termeni de eficiență, productivitate și versatilitate.

 

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram,Twitter, YouTube

Follow #infotrucker