Camioane

Noul IVECO T-WAY: Informații și fotografii oficiale

Proiectat pentru cele mai extreme misiuni off-road, T-WAY este înlocuitorul legendarului Trakker.

​IVECO completează gama IVECO WAY de vehicule grele cu noul T-WAY, un camion pentru construcții și alte misiuni desfășurate în cele mai grele condiții.

Noul IVECO T-WAY dispune de o nouă versiune a transmisiei automatizate HI-TRONIX, cu funcții special dezvoltate pentru mobilitate off-road. Noile discuri de frână spate, suspensia spate heavy-duty pentru punțile tandem, greutatea proprie mai mică și o serie de trăsături precum sistemul HI-TRACTION, împreună cu înalta conectivitate, serviciile digitale și cabina confortabilă, contribuie la eficiența și profitabilitatea noilor camioane pentru construcții.

Noul IVECO T-WAY: Informații și fotografii oficiale

T-WAY a fost proiectat pentru a oferi cele mai bune performanțe în orice misiune din afara șoselelor. Modelul se remarcă prin robustețe și rigiditate torsională, datorită unui șasiu din oțel cu cadru de 10 mm grosime, cu un prag de îndoire de 177 kNm.

Puntea față are o capacitate maximă de 9 tone, iar reductorul pe puntea spate este un echipament standard. Noua suspensie spate heavy-duty pentru punți tandem optimizează greutatea vehiculului și îmbunătățește performanța off-road, datorită unei gărzi la sol și a unui unghi de degajare mai mari.

Noul IVECO T-WAY este și mai puternic, cu versiuni de până la 510 CP ale motorului Cursor 13, cu 10 CP peste performanța lui Trakker. Pentru aplicații mai ușoare este disponibil și motorul Cursor 9.

VEZI ȘI: Negocierile privind vânzarea IVECO către chinezii de la FAW Jiefang au eșuat

Motoarele sunt cuplate la transmisii automatizate HI-TRONIX cu 12 și 16 viteze, care dispun de noi funcții pentru off-road. Hill Holder ajută la plecarea de pe loc din pantele abrupte, Rocking Mode ajută la recuperarea tracțiunii când camionul rămâne fără aderență, iar Creep Mode îi permite vehiculului să se deplaseze foarte încet, la ralanti.

 

Pentru deplasările pe șosea, sistemul IVECO HI-CRUISE îmbunătățește și mai mult eficiența trasmisiei. Sistemul oferă o schimbare predictivă a treptelor de viteză, o administrare predictivă a vitezei de croazieră și funcția eco-roll de rulare liberă.

Noul IVECO T-WAY: Informații și fotografii oficiale

Noul IVECO T-WAY oferă și noi soluții pentru misiunile care necesită doar ocazional tracțiune suplimentară, precum sistemul hidrostatic HI-TRACTION pentru modelele 6×4. Când este nevoie, sistemul se activează automat pentru a oferi o tracțiune suplimentară pe puntea față, iar la viteze de peste 25 km/h se dezactivează automat. Cu ajutorul noului sistem și al noului design al suportului pentru punțile spate tandem, cu o singură piesă turnată, greutatea lui T-Way este cu până la 325 kg mai mică decât a lui Trakker.

La capitolul conectivitate, T-Way vine în standard cu Connectivity Box, care permite monitorizarea și diagnoza vehiculelor de la distanță și întreținerea predictivă.

Noul IVECO T-WAY: Flexibilitate extremă

Noul T-Way își propune să devină favoritul carosierilor. Modelul are versiuni rigid și articulate 6×4, 8×4 rigid, 4×4 și 6×6 rigid și articulate, precum și 8×8 rigid. Gama de modele cu tracțiune integrală a fost extinsă cu modele cu ampatament de 4, 4,2 și 4,5 metri, care pot transporta încărcături speciale fără modificări la șasiu.

Noul IVECO T-WAY: Informații și fotografii oficiale

 

Noua arhitectură electrică și electronică HI-MUX este compatibilă cu cele mai noi sisteme de control. De asemenea, noua gamă de prize de putere include și un model sandwich PTO care livrează până la 2.300 Nm.

Noul IVECO T-WAY: Cabină modernă

Cabina noului camion de construcții se aliniază și ea la designul gamei IVECO WAY. Ea este disponibilă în două versiuni: AD (scurtă) și AT (lungă), ambele cu opțiuni de plafon standard sau înalt.

Spațiul șoferului a fost redesenat pentru a deveni un mediu practic și confortabil, datorită scaunului ergonomic și a volanului multifuncțional.

Siguranța a fost de asemenea îmbunătățită, depășind lejer cerințele necesare pentru aprobarea de tip. Noul sistem de frânare dispune în standard de EBS, discurile de frână pe toate roțile sunt disponibile pe versiunile cu tracțiune parțială, iar întreaga gamă dispune de noi sisteme de asistență pentru șofer.

Din aceeași categorie...

Back to top button