Noul Jumpy vine cu motorizări Euro 6.2, care respectă noile standarde WLTP

Noul Jumpy vine cu motorizări Euro 6.2, care respectă noile standarde WLTP
Citroen a anunțat introducerea motoarelor Euro 6.2 pe noul Jumpy, după ce la finalul anului trecut, francezii au venit cu o gamă revizuită de motorizări pe noul Berlingo Van.

Noul Jumpy, respectiv Dispatch în Marea Britanie, vine cu o motorizare Euro 6.2 diesel de 1.5 litri și trei variante de 2.0 litri, dezvoltate să respecte noile standarde WLTP.

Noul Jumpy vine cu motorizări Euro 6.2, care respectă noile standarde WLTP

Versiunile Euro 6.2 sunt disponibile alături de versiunile de echipare X, Enterprise, Worker și Driver. Producția acestor versiuni va debuta în această lună, noul Jumpy urmând să poată fi comandat în variantele de caroserie Panel Van și Crew Van.

Varianta de bază în gama de motorizări Euro 6.2 este unitatea BlueHDI 100.

Aceasta are la bază motorul diesel de 1.5 litri și este echipat cu un sistem start-stop menit să reducă atât emisiile de CO2 în timpul rulării în orașe, cât și a consumului de carburant.

VEZI ȘI: Camioanele electrice nu au sens nici din punct de vedere ecologic și nici economic, spun experții

Cea de-a doua motorizare disponibilă pe Jumpy va fi cea de 2.0 litri. Vorbim despre varianta BlueHDi 120 start&stop și Blue HDi 150 Start & Stop. Toate motorizările anunțate până acum sunt echipate cu o cutie manuală cu șae trepte (opțiune valabilă și pe motorul de 1.5 litri).

La fel ca până acum, vârful de gamă în familia Jumpy va fi reprezentat de motorul de 2.0 litri BlueHDi 180 Start&Stop. Această variantă va fi disponibilă exclusiv cu transmisia automată cu opt rapoarte care promite nu doar emisii mai mici, ci și un consum de carburant mai bun.

Follow #infotrucker