Noul MAN TGX și MAN TGE sunt disponibile și pe piața din România

Cu ocazia deschiderii centrului de vânzări și service MAN de la Oradea, MHS Truck & Bus Group a prezentat în premieră, în România, noul MAN TGX, model destinat transportului pe distanțe lungi și comerciala ușoară MAN TGE.
Lansat în februarie 2020, noul MAN TGX este un camion orientat către cerințele în schimbare ale industriei de transport, stabilind noi standarde în ceea ce privește confortul șoferului, sistemele de asistență, conectivitate și digitalizare.
De altfel, noul MAN TGX reprezintă trecerea producătorului bavarez de la un furnizor de camioane la unul de soluții de transport inteligente și durabile.
Grație noilor lanțuri cinematice, elementelor aerodinamice îmbunătățite, sistemelor de asistență, precum MAN EfficientCruise, noua MAN TGX aduce economii de combustibil de până la 8.2%, lucru confirmat și de cel mai nou raport TŰV, respectiv reduceri semnificative ale CO2 eliminat în aer.
Noua gamă de camioane MAN, cuprinde modelele TGX, TGS, TGM și TGL, disponibile într-o varietate de versiuni constructive.
Un camion potrivit pentru orice aplicație
Filozofia care a stat la baza dezvoltării noii generații de camioane MAN a fost păstrarea a ceea ce a fost încercat și testat, respectiv îmbunătățit atunci când a fost nevoie la seria de camioane în decursul timpului.
Misiunile de transport pe distanțe lungi și transporturi agabaritice sunt acoperite de noul MAN TGX, recunoscut pentru cabinele sale spațioase.
VEZI ȘI: Transportatorii germani vor organiza un nou protest la Berlin
Ca și până acum, noul model pentru transport internațional este disponibil cu trei serii de motoare: D15, D26 și vârful de gamă D38, care acoperă o plajă de putere cuprinsă între 330 CP și 640 CP (MAN D38 – de la 540 CP la 640 CP, MAN D26 – de la 430 CP și 510 CP și MAN D15 – de la 330 CP la 400 CP).

Pe lângă versiunile clasice de autotractoare 4×2 și 6×2, respectiv șasiu rigid, noul MAN TGX este încă disponibil în versiuni autotractor 6×4 și 8×4, acestea fiind o alegere populară pentru companiile de transport agabaritic.
Autotractorul 4×2 poate fi comandat opțional cu sistemul de tracțiune hidrostatică MAN HydroDrive pe puntea față, care oferă o tracțiune superioară pe suprafețele neasfaltate, dar menține și o sarcină utilă ridicată. Cu această diversitate de opțiuni, noul MAN TGX acoperă o gamă cuprinsă între 18 și 41 de tone masa totală maximă autorizată (MTMA) a vehiculului. În cazul aplicațiilor grele, MTMA este de 250 de tone.
De asemenea, noul MAN TGX este disponibil cu trei versiuni de cabina GX, GM, GN, cu volume cuprinse intre 9.7 mc si 12.6 mc. Din cauza situație generate de pandemia de coronavirus, MHS Truck & Bus Group a luat decizia de a prezenta noul MAN TGX direct în locațiile clienților, respectând măsurile de sănătate în vigoare, în vederea prevenirii răspândirii virsului Sars-COV-2.
MAN TGE disponibil în România
MAN TGE, cel mai mic model din portofoliul producătorului bavarez, este acum disponibil pentru vânzare și pe piața din România, în variante constructive furgon, autoșasiu și transport persoane cu până la 19+1 locuri.
În cadrul evenimentului de la Oradea, au fost prezentate două modele două versiuni a mezinului gamei de comerciale: MAN TGE 3.180 4×2 cu suprastructură frigorifică (certificare ATP) și MAN TGE 5.180, echipată cu benă basculabilă.