Noul serviciu digital Volvo Connect simplifică operațiunile zilnice

Noul serviciu digital Volvo Connect simplifică operațiunile zilnice

Prin introducerea noului serviciu digital Volvo Connect, Volvo Trucks simplifică și mai mult accesul clienților la toate beneficiile digitalizării și conectivității.

Tot mai mulți transportatori utilizează din ce în ce mai mult serviciile telematice și digitale pentru a îmbunătăți productivitatea și eficiența afacerilor lor, ceea ce înseamnă, de asemenea, o creștere a diferitelor sisteme și interfețe.

Astfel, noul serviciu digital Volvo Connect va permite clienților Volvo Trucks să acceseze dintr-un singur loc sistemele și informațiile importante în activitatea lor zilnică.

Pe lângă gestionarea flotei și planificarea mentenanței, vor fi sprijinite multe alte aspecte ale afacerii, inclusiv asistența în administrare și conformitatea cu legislația.

Volvo Connect va conține, de asemenea, un marketplace în care pot fi abonate și activate servicii digitale suplimentare.

Utilizatorii pot adapta interfața astfel încât informațiile și serviciile cele mai importante pentru ei să fie rapid și ușor accesibile.

Un nou serviciu bazat pe cloud pentru flotele mixte
Odată cu lansarea Volvo Connect, Volvo Trucks lansează și Data Access, un nou serviciu care permite stocarea și accesarea datelor vehiculului prin intermediul cloud-ului în conformitate cu standardul Remote FMS (rFMS).

VEZI ȘI: Pe 4 iulie 2018, Parlamentul European votează Pachetul de Mobilitate

Acest lucru permite integrarea datelor în sistemele existente ale clienților și le permite să utilizeze datele vehiculelor, putând astfel efectua operațiuni de transport cu flote mixte indiferent de model sau de marcă.

Noul serviciu digital Volvo Connect simplifică operațiunile zilnice

Alte servicii digitale lansate sunt Dynafleet Safety Service, care permite monitorizarea conducerii în condiții de siguranță, precum și a beneficiilor sistemelor de siguranță active ale vehiculului, respectiv Vehicle Status, care urmărește componentele cheie ale vehiculului și ajută la identificarea eventualelor defecțiuni fie pentru reparații imediate, fie pentru programare la o revizie viitoare a acestuia.

Asset Management este o prezentare generală a activelor flotei, dar fără a se limita la vehicule, iar Workshop History este o prezentare generală a istoricului reparațiilor și detalii despre operațiunile efectuate asupra fiecărui vehicul în atelierul Volvo.

Pregătit pentru viitorul digital
Introducerea noului serviciu digital Volvo Connect vine într-un moment în care digitalizarea schimbă modul în care oamenii trăiesc și muncesc, iar industria transporturilor nu face excepție.

Având în vedere această transformare rapidă, Volvo Connect a fost dezvoltat ca o soluție pe termen lung.

Pe măsură ce noile funcții și informații sunt puse la dispoziție și noile servicii digitale continuă să fie dezvoltate atât de Volvo Trucks, partenerii din industrie, cât și de dezvoltatorii de software terți, Volvo Connect va permite clienților să acceseze și să utilizeze aceste servicii la maximum.

Noul serviciu digital Volvo Connect simplifică operațiunile zilnice

De asemenea, va ajuta companiile să facă o tranziție fără probleme într-un nou viitor digital interesant.

Dezvoltat în parteneriat cu Connected Solution, Volvo Connect va fi lansat în septembrie 2018 în cadrul IAA Hanovra 2018, urmând să fie actualizat și extins în mod regulat în următorii ani.

Introducerea Volvo Connect și conținutul acestuia va fi făcută treptat pe piețele unde Volvo Trucks este prezent.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.