Noul TGX a obținut rezultate bune în două teste comparative la nivel european

Noul TGX a obținut rezultate bune în două teste comparative la nivel european
Recent, noul MAN TGX a obținut cele mai bune rezultate în cadrul a două teste comparative la nivel european, privind costurile de operare sau consumul.

În cadrul testului comparativ European Truck Challenge (ETC), noul MAN TGX a terminat pe locul secund, la o diferență mică față de Scania, constructor care face parte din același grup. Înaintea acestui test, noul MAN TGX s-a impus la general și în Euro Truck Test (ETT), un alt test comparativ important din Europa.

Noul TGX a obținut rezultate bune în două teste comparative la nivel european

Atunci când au fost testate costurile de operare, una din categoriile principale din cadrul European Truck Challenge, modelul MAN TGX 18.510 s-a clasat în fața celor trei concurenți principali Scania 540 S, Mercedes-Benz Actros 1853 și DAF XF 530 cu un cost de 73,2 cenți pe kilometru, iar cu un consum de 28,1 litri/100 km a fost aproape la cu modelul Scania 540 S (28,0 litri/100 km).

VEZI ȘI: MAN a demonstrat că soluțiile electrice sunt potrivite pentru livrări urbane

Cu note mari și pentru sistemele de asistență la condus pentru șofer, sistemele de siguranță, comportament rutier și dotările din interior, modelul MAN TGX 18.510 a ocupat în final poziția a doua în clasamentul general.

Noul MAN TGX, prezentat în premieră în luna februarie 2020, și-a demonstrat calitățile într-un test comparativ important pe piața europeană la scurt timp după ce modelul MAN TGX 18.430 a câștigat competiția Euro Truck Test – în fața constructorilor Scania și Mercedes-Benz – înregistrând un consum de doar 23,41 de litri la 100 km, cel mai bun scor înregistrat în cadrul testuluu.

ETC și ETT: două formate de teste comparative renumite în Europa
European Truck Challenge (ETC), care a ajuns la ediția a șaptea în 2020, este organizată de publicația germană “KFZ-Anzeiger” în colaborare cu alte publicații de top din Europa. Ruta de test are o lungime de 188 de kilometri și se desfășoară în landul Saxonia din Germania. În competiție au intrat capete tractor cu o putere de aproximativ 500 CP și un cuplu de 2.500 Nm.

Noul TGX a obținut rezultate bune în două teste comparative la nivel european

Euro Truck Test (ETT), test comparativ demarat în 2006, este organizată de publicațiile germane “Trucker” și “Verkehrsrundschau” împreună cu alte reviste de specialitate din Europa.

Ruta de test are o lungime de 342,8 kilometri și pornește din Munchen și trece prin Regensburg, Nurenberg și Ingolstadt. În cadrul testului este folosit și un vehicul de referință pentru a se măsura consumul de combustibil. La ETT 2020, în centru atenției au fost modele cu o putere aproximativă de 400 CP.

Follow #infotrucker