Noul Volvo FMX vine cu sarcini utile crescute și o nouă cabină

Noul Volvo FMX vine cu sarcini utile crescute și o nouă cabină
Cu o cabină complet nouă și sarcini utile crescute, noul Volvo FMX se aliniază cerințelor constructorilor în ceea ce privește eficiența și productivitatea în activitățile de șantier.

Clienții din sectorul de construcții se confruntă cu o presiune din ce în ce mai mare privind îmbunătățirea durabilității, eficienței costurilor, siguranței și productivității, iar Volvo Trucks a înțeles acest lucru.

Noul Volvo FMX vine cu sarcini utile crescute și o nouă cabină

Noul Volvo FMX este construit pe o platformă complet nouă de cabină, bazată pe o experiențavastă și succes în furnizarea de camioane robuste și funcționale pentru segmentul de construcții.

Cabina include o secțiune frontală cu componente rezistente ușor de înlocuit și noi faruri cu tehnologie LED. Pentru un acces facil în cabină, producătorul din Goteborg a conceput noile trepte de acces antiderapante.

Fiind conceput pentru cele mai dificile condiții și activități, noul camion de șantier al suedezilor vine cu sarcini utile crescute de până la 20 de tone pe puntea față și 38 de tone pe punte tandem.

La fel ca în cazul celorlalte modele noi din gamă, Volvo a acordat o atenție mai mare șoferului. Astfel, noul Volvo FMX oferă mai mult spațiu în cabina de zi și spațiu de depozitare de până la 800 de litri.

Vizibilitatea a fost îmbunătățită prin coborârea liniei ușilor și echiparea cu noi oglinzi retrovizoare. Vizibilitatea poate fi îmbunătățită și mai mult prin adăugarea unei camere video, sub oglindă retrovizoare de pe partea pasagerului, care permite monitorizarea amplă a lateralei camionului.

Noul Volvo FMX vine cu sarcini utile crescute și o nouă cabină

Cel mai important element al interiorului este nou panou de bord cu mai mult spațiu de stocare, culori noi și ecran modern.

Acesta include un panou de instrumente complet digital, cu ecran de 12 inch, care îi permite șoferului să vadă imediat informațiile relevante și să selecteze între patru tipuri de profile, în funcție de situația de deplasare.

Panoul de instrumente este pregătit pentru actualizări viitoare și servicii de conectivitate.

VEZI ȘI: Lipsa șoferilor profesioniști este tot mai acută, arată un studiu Manpower

Opțional, noul Volvo FMX poate fi echipat cu un ecran lateral de 9 inch, care înglobează funcția de infotainment, navigația, informații de transport. Atât panoul de bord, cât și ecranul lateral funcționează în mai multe limbi.

Noul FMX este dotat, de asemenea, cu un nou panou de control al tracțiunii, care ajută șoferul să gestioneze cu ușor și rapid situații cu aderență scăzută, atât pe șosele, cât și pe terenuri accidentate. Astfel, prin simpla rotire a unui buton, șoferul poate acționarea diferitele moduri de cuplare a diferențialului, vizualizând, totodată, starea tracțiunii pe panoul de bord.

Noul Volvo FMX vine cu sarcini utile crescute și o nouă cabină

Față de generația pe care o înlocuiește, noul camion de șantier Volvo vine cu opțiunea de înclinare a coloanei volanului, ceea ce-i oferă șoferului o poziție mai ergonomică în timpul mersului.

Mai mult spațiu de depozitare și confort
Noua cabină de dormit de pe noul Volvo FMX oferă posibilități de depozitare îmbunătățite, inclusiv un compartiment mare de depozitare sub pat în poziție ridicată și un spațiu de depozitare în partea de sus, cu panouri LED în separatoarele pentru compartimente.

Noul Volvo FMX vine cu sarcini utile crescute și o nouă cabină

Confortul cabinei este îmbunătățit și mai mult printr-o izolare eficientă, care oferă protecție la frig, căldură și zgomot. Deplasarea între scaunul șoferului și pat este mai ușoară datorită noului design egonomic al manetei schimbătorlui I-Shift.

Sarcina maximă până la 150 de tone
Noul FMX este echipat cu cel mai puternic șasiu al suedezilor și o punte tandem de 38 de tone care permite o sarcină maximă în combinație (GCW) de până la 150 de tone.

Noul Volvo FMX vine cu sarcini utile crescute și o nouă cabină

În plus, a fost actualizată suspensia pneumatică a punții față, care permite sarcini de până la 10 sau 20 tone pentru punți față duble. Unghiurile de bracaj sunt mai mari la camioanele cu punte portantă directoare sau cu punte portantă amplasată în spatele punții directoare, ceea ce determină o manevrabilitate mai bună și uzura redusă a anvelopelor.

Toate aceste îmbunătățiri conferă productivitate mai mare și eficiență de costuri pentru activitățile de transport de construcții.

Plus de siguranță
Noul Volvo FMX este echipat cu controlul adaptiv al vitezei de croazieră (ACC) care funcționează acum la toate vitezele, până la 0 km/h. Funcțiile suplimentare de îmbunătățire a siguranței de pe Volvo FMX includ pilotul automat cu asistență la coborâre, care stabilește o viteză maximă pentru a preveni accelerarea nedorită atunci când vă deplasați în pantă.

Sistemul de frânare controlat electronic (EBS) este o condiție necesară pentru caracteristicile de siguranță, cum ar fi avertizarea de coliziune cu frânare de urgență și controlul electronic al stabilității, care sunt în echiparea standard pentru noul camion.

Noul Volvo FMX vine cu sarcini utile crescute și o nouă cabină

De asemenea, opțional, noul FMX poate fi echipat cu direcția dinamică Volvo, sisteme de asistență pentru păstrarea benzii de rulare și stabilitate, respectiv noul sistem de recunoaștere a indicatoarelor rutiere.

Pentru activități deosebit de dificile, cum ar fi cele din industria extractivă, noul Volvo FMX este echipat cu o trapă opțională de plafon din oțel, cu mâner de ieșire în caz de urgență, care permite înlăturarea întregii trape.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.