Noul Eurocargo: Cel mai înalt grad de siguranță la bord

siguranța la bord noul Eurocargo

Așa cum v-am spus încă de la primul text scris pe acest subiect, la baza dezvoltării noii generații Iveco Eurocargo au stat câteva criterii bine definite, unul dintre acestea fiind siguranța la bord.

Este bine de știut că, începând cu 1 noiembrie 2015, o serie de caracteristici electronice importante ce țin de siguranță vor fi obligatorii, motiv în plus pentru italieni de a face din noul Eurocargo, unul din cele mai sigure camioane din segmentul mediu.

Grație celor mai avansate tehnologii de pe piață – dezvoltate și verificate în cadrul unor teste ample – noul Eurocargo oferă o mai mare siguranță pe drum pentru șofer și încărcătură. În ceea ce privește sistemele pasive de siguranță, noul Eurocargo a fost echipat cu airbag în volan, o premieră pentru acest model, dar, mai presus de toate, italienii au pus un mare accent pe sistemele electronice de siguranță activă și asistență a șoferului.

Noul Eurocargo: Cel mai înalt grad de siguranță la bord

Sistemul de avertizare la părăsirea benzii de rulare (Lane Departure Warning System sau LDWS), vine acum în standard, și are rolul de a avertiza șoferul atunci când vehiculul este pe cale să schimbe banda de rulare neintenționat. Acest sistem este foarte eficient, atunci când șoferul nu este atent la drum sau în cazul în care acesta ațipște la volan.

Grație unei camere montate în parbriz, sistemul recunoaște semnele rutiere și va atenționa sonor șoferul atunci când vehiculul începe să alunece fie la stânga sau la dreapta, fără utilizarea indicatorilor. În plus, față de sistemul îmbunătățit de control al stabilității (EVSC), sistem de siguranță standard pentru toate versiunile de la 12 la 19 de tone, noul Eurocargo dispune de un sistem avansat de frânare de urgență (AEBS), care este în conformitate cu cerințele legale ce vor intra în vigoare începând cu 1 noiembrie 2015, acesta măsurând distanța față de vehiculul din față, calculând timpul potențial de coliziune și declanșând alarmă dublă, înainte de frânarea automată.

Sistemul avansat de frânare de urgență este un sistem de siguranță activă care vizează, cel puțin să diminueze, și, eventual, să evite o coliziune. Datorită sistemului imbunatatit de control al stabilității vehiculului și sistemul de frânare de urgență avansat, controlul vitezei adaptiv (ACC) este acum disponibil pe noul Eurocargo.

Controlul vitezei adaptiv este o altă caracteristică de siguranță și confort, care menține automat distanța față de vehiculul din față, prin adaptarea vitezei de croazieră, folosind mai multe funcții (radar, accelerație, frână de motor și frâne). Pentru a îmbunătăți siguranța și vizibilitatea atunci în timpul condusului, noul Eurocargo este echipat standard cu lumini de zi cu LED-uri. La cerere, camionul poate fi echipat cu faruri cu xenon.

Pentru mai multe informații despre noua generație Eurocargo puteți intra pe site-ul Iveco Truck Services

Citește și alte articole despre noul Iveco Eurocargo:
Eurocargo Natural Power – Soluția „super-eco” a lui Iveco
Tehnologia HI-SCR disponibilă pe Iveco Eurocargo
Noul Iveco Eurocargo: Camionul pe care orașul îl iubește

Noul Eurocargo: Versatilitate, funcționalitate și confort
Primele imagini cu noul Iveco Eurocargo 2015

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

Follow #infotrucker