Camioane

Noutățile Mercedes-Benz Trucks din sectorul de construcții, prezentate la bauma 2022

La expoziția bauma 2022, Mercedes-Benz Trucks va prezenta noutățile sale din sectorul de contrucții, inclusiv extinderea portofoliului de soluții electrificate, a doua generație MirrorCam, a treia generație a motorului diesel OM 471, noi sisteme auxiliare, o punte față de 10 tone și faruri 100% LED.

În perioada 24-30 octombrie 2022, Mercedes-Benz Trucks va prezenta la bauma noutățile sale pentru industria de construcții. Printre versiunile expuse se vor număra modele de la Atego și Unimog până la Arocs, Actros și noul eActros.

Dezvoltat pentru aplicații de distribuție, modelul electric eActros își face debutul la bauma și în versiuni pentru aplicațiile din construcții. Pentru aplicații 100% electrice, bazate pe priza de putere ZF eWorX, Mercedes-Benz Trucks va prezenta versiuni cu basculantă MEILLER și un mecanism pentru manipulat containere cu brațe paralele de la PALFINGER.

Altă noutate pentru camioanele de construcții Mercedes va fi a doua generație a sistemului MirrorCam, care vine cu brațe ale camerelor cu 10 cm mai scurte și cu o perspectivă pe ecrane mai apropiată de cea a oglinzilor clasice. De asemenea, din octombrie 2022, modelele de construcții Actros și Arocs vor fi echipate cu a treia generație a motoarelor OM 471, cu consum mai mic cu până la 4%. Noi am testat deja noul motor pe un model Actros pentru distanțe lungi, iar impresiile pot fi găsite aici.

Cu a treia generație OM 471, Mercedes-Benz Trucks a introdus două turbine noi, optimizate pentru tipul de aplicație. Dacă prima turbină, orientată spre consum, este ideală în transportul pe distanțe lungi, a doua variantă, orientată spre performanță și o forță de frânare mai mare, este ideală pentru aplicațiile grele din industria de construcții.

Pentru camioanele Actros și Arocs care merg preponderent pe șosea și uneori în off-road se poate opta pentru sistemul decuplabil de tracțiune față Hydraulic Auxiliary Drive (HAD). El funcționează până la viteze de 30 km/h și generează tracțiunea suplimentară necesară în situațiile mai dificile.

VEZI ȘI: Mercedes-Benz eActros LongHaul va fi prezentat în septembrie

Ambreiajul turbo-retarder (TRC) este o specialitate pentru aplicațiile foarte grele. Combinație între un ambreiaj de pornire hidraulic și un retarder într-o singură componentă, el permite plecări de pe loc și manevre de precizie, chiar și la viteze mici și cu încărcături mari. Împreună cu frâna de motor de până la 475 kW (646 CP), TRC asigură un nivel înalt de performanță.

O altă noutate prezentată la bauma 2022 va fi axa față de 10 tone dezvoltată pentru modelul Arocs. Printre altele, această axă permite montarea de macarale și echipamente mai grele în spatele cabinei.

Sistemul Multimedia Cockpit, cu mesaje de avertizare și butoane virtuale configurabile, poate fi de asemenea un real ajutor în operațiunile zilnice. De asemenea, modelele Arocs și Actros sunt acum disponibil opțional și cu faruri full LED.

Mercedes-Benz Trucks faruri LED

Din aceeași categorie...

Back to top button