O lună de controale intense derulate de BAG în Germania

O lună de controale intense derulate de BAG în Germania
BAG va derula în următoarea lună o serie de controale, pentru a verifica respectarea timpilor de condus și odihnă, dar și pentru a depista șoferii care efectuează repausul săptămânal în cabină.

Pe a se asigura că toți transportatorii aflați pe drum respectă legislația, BAG alături de poliția germană și Biroul Vamal (ZOLL) au intensificat acțiunile de control a camioanelor la nivel național.

O lună de controale intense derulate de BAG în Germania

Doar în zilele de 1 și 2 iunie, BAG a derulat la nivel național peste 30 de operațiuni de control a camioanelor pe majoritate autostrăzilor de tranzit din Germania, în zone importante de logistică precum Logport Duisburg, în parcări de pe autostradă și în alte puncte frecventate de șoferii de camion.

Reprezentanții Biroului federal pentru transportul de mǎrfuri (BAG) au fost însoțiți de echipe ale poliției și ale biroului vamal (ZOLL) din fiecare regiune.

În total au fost controlate 345 de camioane și șoferii care le conducea. În 56 de cazuri au fost depistate încălcări ale legislației în ceea ce privește petrecerea perioadei de repaus în camion la final de săptămână.

Situația din teren a fost una cu rezultate diferite. De exemplu, în zona Logport Duisburg nu a fost descoperită nicio problemă, dar în zonele de tranzit în schimb au fost depistați numeroși șoferi de camion care nu au respectat legislația în ceea ce privește timpii de condus și odihnă.

VEZI ȘI: Poliția germană face controale pentru a descuraja consumul de alcool

Reprezentanții BAG lucrează la un raport care va fi prezentat la finalul acestei luni și care va prezenta o situație mai clară în ceea ce privește încălcările legislative la acest capitol.

În plus, oficialii Biroului federal pentru transportul de mǎrfuri din Germania au anunțat că vor continua controalele în fiecare weekend din luna iunie în cel puțin 25 de puncte “fierbinți” pentru a descuraja aceste practici.

Aceste acțiuni sunt derulate în urma presiunilor făcute de Asociațile de transport și logistică din Germania care vor să-și apere membri de practicile de dumping în ceea ce privește prețul pe kilometru.

Reprezentanții acestor asociații spun că unul din modurile prin care poți să oferi un preț minim pe kilometru este doar dacă nu respecți legislația din punctul de vedere al salariului minim și dacă șoferii nu respectă timpii de condus și odihnă.

Follow #infotrucker