Caravană dedicată de vehicule comerciale Opel

Opel își prezintă gama de vehicule comerciale ușoare precum și variatele soluții de carosare, în cadrul unei caravane naționale dedicate.
Acțiunea începută pe 28 septembrie cuprinde peste 10 orașe în care vehiculele comerciale Opel Combo, Vivaro și Movano vor fi mai aproape de clienți.
Timișoara, Arad, Oradea, Baia Mare, Cluj-Napoca, Brașov, Ploiești, Constanța, Pitești, Iași, Brăila sunt punctele în care până la finalul lunii octombrie autovehiculele utilitare ușoare ale Opel vor fi prezente la întâlnirea cu publicul lor. Deși prezent cu numeroase produse adaptate, precum Combo transport persoane, Vivaro Combi, Vivaro Van, Movano Van, Movano Box sau Movano Benă, Opel doar exemplifică posibilitățile multiple de transformare ale gamei sale de utilitare ușoare, întrucât fiecare afacere poate beneficia de o soluție dedicată specificului propriu.
Gradul ridicat de adaptare al Combo, Vivaro și Movano este vizibil în opțiunile clienților care au găsit deja în oferta Opel soluția potrivită pentru necesarul lor de business. Aceată realitate este reflectată inclusiv în performanța de vânzări, atât comparativ cu propriile realizări anterioare, cât și raportat la ansamblul pieței.
Volumul de modele autoutilitare contractat de Opel în 2015 se menține pe direcția pe care marca s-a înscris cu câțiva ani în urmă și reprezintă la finalul lunii august 9,77% din totalul pieței de autovehicule comerciale ușoare din România, un avans de 6,38 puncte procentuale comparativ cu cota de piață înregistrată în aceeași perioadă a anului trecut. Totodată, această performanță reprezintă o multiplicare de 3,5 ori a volumului propriu.
Această evoluțe vine în condițiile în care performanța anului 2014 a reprezentat la rândul său un avans considerabil, aducând Opel multiplicarea volumului de 4,7 ori comparativ cu 2013 și un plus de cotă de piață de 4,18% între modelele utilitare ușoare.
Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube