Bus

Operațiuni extreme cu eCitaro: până la 22 de ore pe zi

Compania elvețiană Verkehrsbetriebe Glattal (VBG) va folosi noua versiune eCitaro cu șine de încărcare pentru încărcări rapide intermediare până la 22 de ore și 370 km pe zi.

Autobuzul electric eCitaro a fost disponibil inițial cu priză de încărcare pe partea dreaptă, apoi și în alte poziții, pantograf, iar acum în premieră cu șine de încărcare. Cu ultimele două versiuni, bateriile pot fi încărcate rapid la puteri de până la 300 kW, față de doar 150 kw în cazul primelor variante.

Operațiuni extreme cu eCitaro: până la 22 de ore pe zi

În cazul unui pantograf, colectorii de electricitate sunt poziționați pe plafonul autobuzului și se extind sub stația de încărcare. Pentru versiunea cu șine de încărcare, încărcarea se derulează invers: pantograful aparține stației de încărcare și coboară spre autobuz.

Autobuzul electric al companiei elvețiene VBG Verkehrsbetriebe Glattal AG are baterii de 264 kWh și un sistem de încărcare deosebit de flexibil. Pe lângă șinele de încărcare pentru încărcări parțiale rapide, există și două prize pentru încărcări de durată, situate deasupra roților față dreapta și stânga.

VEZI ȘI: Linie albastră de autobuze electrice pentru vizitatorii IAA 2021

Modelul va circula pe ruta 759 a VBG, dintre orașul Wangen și Aeroportul din Zurich. Lungimea unui circuit complet este de 27,4 km, cu 28 de stații. Provocarea va fi realizarea curselor cu încărcări rapide în timpul staționărilor scurte de la terminalul aeroportului din Zurich. Datorită încărcărilor intermediare, eCitaro va putea fi folosit până la 22 de ore și 370 km pe zi.

Autobuzul este echipat cu trei uși automate, scaune City Star Eco, două monitoare TFT pentru informarea pasagerilor, sistem de monitorizare video, Preventive Brake Assist și Sideguard Assist.

Confortul șoferului nu este nici el neglijat. Acesta dispune de scaun cu încălzire, ventilare și suport lombar ajustabil electric și frigider.

Din aceeași categorie...

Back to top button