Ovidiu Irimieș este noul director general al Oscar Downstream

Ovidiu Irimieș este noul director general al Oscar Downstream

Ovidiu Irimieș s-a alaturat echipei Oscar Downstream, în calitate de director general al companiei, începând cu luna iulie 2016.

Având o experiență considerabilă în industria de petrol și gaze acumulată din 1999 până în prezent prin prisma rolurilor de management în vânzări, aprovizionare și logistică în companii ca Shell Romania, MOL Romania și MOL Group, noul CEO al Oscar Downstream a coordonat de-a lungul anilor mai multe proiecte strategice de integrare și extindere a operațiunilor comerciale și logistice atât în România cât și în tări din CEE.

Cunoștințele avansate despre industria țițeiului și gazelor din perspective operaționale și strategice sunt susținute de un certificat de management în petrol și gaze obținut la Thunderbird School of Global Management și o diplomă în management financiar al ACCA Glasgow. Născut în anul 1972 în Cluj Napoca, Ovidiu Irimieș este licențiat în electronică la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca.

Ovidiu Irimieș este noul director general al Oscar Downstream

Noul director general preia conducerea Oscar Downstream într-un moment aniversar, compania sărbătorind pe 15 iunie 2016, 15 ani de activitate. Acesta va avea un rol foarte bine determinat, acela de a pune în practică strategia de dezvoltare a firmei pe termen mediu și lung, ca urmare a investițiilor recente în infrastructura logistică.

La 15 ani de la înființare, compania are ca segmente principale de activitate distribuția clasică prin carduri de carburant Oscar Downstream în rețeaua proprie de stații și distribuția de carburanți printr-o rețea de 1500 de stații de incintă instalate direct la client, la nivel național.

VEZI ȘI: Transportatorii cer emiterea unei HG care să înghețe tarifele RCA

Ponderea utilizatorilor finali în totalul vânzărilor a atins 70% la mijlocul anului 2016, iar cea a vânzărilor en-gros 20%. Totalul volumelor vândute in ultimii ani au crescut și își păstrează acest trend datorită concentrării pe vânzarea directă către clientul final, în timp ce vânzările făcute prin licitații publice au scăzut sub 10%.

Pe fundalul acestor creșteri, cifra de afaceri a avut totuși o ușoară scădere ajungând la un nivel de 390 milioane euro pe 2015 pe fondul fluctuaților prețului carburantilor și a introducerii supra-accizei în 2014.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe FacebookInstagramTwitterYouTube

 

Follow #infotrucker