GreenZone

Grupul Paul solicită reglementări federale pentru camioanele electrice

În cadrul unei întâniri cu ministrul bavarez al transporturilor, Christian Bernreiter, Grupul Paul a solicitat reglementări federale privind lungimea și greutatea pentru camioanele electrice cu hidrogen și baterii.

Ministrul bavarez al transporturilor, Christian Bernreiter, a vizitat Grupul Paul din Vilshofen pentru a vedea soluțiile de electrificare din industria de transport și logistică. Pe lângă o scurtă vizită a fabricii și o prezentare a camionului cu hidrogen PH2P, agenda a inclus o discuție cu reprezentații Grupului Paul.

Două subiecte au fost în mod special în centrul atenției: provocările pentru accelerarea producției de camioane pe bază de hidrogen în ceea ce privește lungimea totală a vehiculului, precum și o reglementare lipsă pentru compensarea greutații pentru camioanele electrice cu baterii cu patru axe.

Ministrul transporturilor din Bavaria promite să influențeze pozitiv solicitările pentru vehicule nepoluante în guvernul federal.

Discuțiile se concentrează pe reglementările pentru camioanele cu hidrogen în ceea ce privește lungimea vehiculului, precum și pe compensarea suplimentară a greutății pentru cele electrice cu baterii. De asemenea, Bernreiter dorește să folosească această ocazie pentru a influența în mod pozitiv reglementările privind transportul rutier în schimbul de idei cu guvernul federal și cu celelalte landuri.

Recent, Bernreiter își exprimase un mare scepticism cu privire la electromobilitate, afirmând că „nu va fi posibil să forțăm toți șoferii să folosească camioanele electrice”.

Necesitatea reglementărilor federale pentru camioanele electrice

În ceea ce privește provocările pentru camioanele pe bază de hidrogen, Grupul Paul, în numele întregii industrii a producătorilor de vehicule comerciale și a specialiștilor în conversii, solicită să se găsească soluții pentru a se permite o extindere cu 90 de centimetri a actualei lungimi maxime totale pentru capete tractor, precum și a lungimii totale de ansamblului. Această lungime suplimentară a vehiculului este necesară de urgență, deoarece rezervoarele de hidrogen pot fi instalate în mod optim în poziție orizontală în spatele cabinei șoferului. Integrarea sub șasiu nu este posibilă din cauza dimensiunilor rezervoarelor de hidrogen. Lungimea totală este un factor decisiv pentru clienții din domeniul logisticii de transport: aceștia au nevoie de suprafețe de încărcare mari comparabile cu cele ale camioanelor convenționale alimentate cu motorină, explică producătorul.

VEZI ȘI: Toyota furnizează pile de combustie pentru camioanele Hyliko

În cazul camioanelor de construcții cu 4 axe, greutatea brută admisă pentru versiunea diesel este de 32 de tone. Cu toate acestea, în conformitate cu Regulamentul actual de autorizare a circulației rutiere (StVZO) din Germania, greutatea suplimentară rezultată din integrarea a 6 – 7 baterii nu poate fi compensată. O compensare suplimentară a greutății ar fi necesară de urgență pentru a nu avea dezavantaje concurențiale din cauza electrificării, spun specialiștii Grupului Paul. O compensare corespunzătoare de până la 2 tone are loc în prezent doar pentru camioanele electrice cu până la 3 axe. Tracțiunea neutră din punct de vedere climatic, silențioasă și electrică a camioanelor, la pachet cu o autonomie corespunzătoare, ar trebui să fie o prioritate și pentru versiunea cu 4 axe.

Din aceeași categorie...

Back to top button