pepper motion a electrificat capul tractor Mercedes-Benz Actros MP5

pepper motion a electrificat capul tractor Mercedes-Benz Actros MP5, care va fi produs în serie de compania din Denkendorf, începând cu 2023.
pepper motion GmbH își extinde portofoliul de produse, astfel că, pe lângă modelul electrificat Mercedes-Benz Actros MP3, oferă flotelor și versiunea electrificată a modelului Mercedes-Benz Actros MP5, lansat în 2019, în versiunea de 18 de tone 4×2 (Lowliner, Low Frame sau Standard Frame). Principalele piețe țintă sunt Germania, Austria, Franța, Italia și Polonia.
Modelul electrificat Mercedes-Benz Actros MP5, cu sarcină utilă optimizată, este ideal pentru transportul de marfă, cum ar fi distribuția grea în mediul urban sau transportul în fabrică, descurcându-se excelent în cazul călătoriilor de o zi cu încărcare intermediară.
Primele modele electrificate Actros MP5 folosesc un motor electric ZF, poziționat sub cabină, și sunt echipate vor primi patru pachete de baterii cu o capacitate totală de 240 kWh și vor avea o autonomie de aproximativ 250 km. Din 2021, pepper oferă modelul electrificat Mercedes-Benz Actros MP3, conversie care și-a confirmat rezistența și fiabilitatea în utilizarea clienților.
Numărul de unități planificate, preț și disponibilitatea
Pepper intenționează să producă aproximativ 50 de modele electrificate Mercedes-Benz Actros MP5 în 2023, pe măsură ce producția de serie se va accelera, și aproximativ 2.500 de vehicule până în 2030. Prețul conversiei de la diesel la electric variază între 270.000 și 290.000 de euro și este eligibil pentru subvenții în Germania.
De asemenea, sunt disponibile opțiuni de finanțare prin leasing, cumpărare în rate și închiriere. În cazul în care nu există niciun camion disponibil pentru electrificare în flota clientului, vehiculele care au fost deja convertite pot fi achiziționate direct de la Pepper. Vânzările modelului electrficat Mercedes-Benz Actros MP5 vor începe imediat, iar producția este programată să înceapă în al doilea trimestru al anului 2023.
Servicii telematice pentru gestionarea eficientă a flotei
Pentru a optimiza procesele și a reduce costurile de operare, serviciile telematice oferă un sprijin esențial operatorii de flote, indiferent că vorbim de camioane diesel sau electrice. De esemplu, Actros MP5 electrificat de pepper are o serie de caracteristici inovatoare care vor contribui la digitalizarea sectorului transporturilor.
VEZI ȘI: BMW și Volvo vor dezvolta camioane cu motoare cu combustie alimentate cu hidrogen
În prima etapă, pe lângă actualizările de software OTA (Over The Air), o premieră în industria camioanelor, va fi posibilă urmărirea vehiculelor, colectarea de date în direct privind starea acestora și diagnosticarea online.
Tehnologie inovatoare pentru electrificarea de serie
În calitate de producător și dezvoltator, pepper electrifică vehiculele proprii ale clienților, furnizează companiilor de conversie și producătorilor de echipamente originale (OEM) kituri complete de echipare electrică sau clienților finali cu vehicule deja convertite.
Kitul de electrificare etrofit conține toate componentele necesare pentru o conversie sau pentru o caroserie nouă. În centrul sistemului de propulsie modular se află unitatea de control al vehiculului (VCU) dezvoltată de pepper. Arhitectura software a sistemului pentru controlul fiabil al întregului vehicul este conformă cu cel mai înalt standard de siguranță funcțională din industria auto (ISO 26262).
Soluție holistică pentru decarbonizarea economică a flotelor
Schimbarea rapidă către o mobilitate prietenoasă cu clima și fără emisii, cerută din ce în ce mai mult de politică, societate și beneficiari ai serviciilor de transport, reprezintă o mare provocare pentru flote. Un concept de tip “pepper-owned” sprijină clienții în rezolvarea provocărilor complexe legate de trecerea la un parc auto cu emisii zero prin furnizarea unui ecosistem complet.
Acesta include soluții în diferite module, cum ar fi furnizarea de energie electrică ecologică la prețuri competitive, infrastructura de încărcare necesară în locația clientului, vehicule și operarea acestora (fără șoferi), servicii și întreținere, dar și servicii suplimentare, cum ar fi formarea sau rapoartele de sustenabilitate. Vehiculele și infrastructurile existente pot fi transformate fără riscuri și utilizate în continuare.