TehnologieTop News

IAA 2022: Pepper motion a prezentat un kit de electrificare reotrfit a camioanelor

La IAA 2022, Pepper motion a prezentat un kit de electrificare retrofit eficientă a camioanelor și autobuzelor noi și second-hand.

Pe de o parte, kit-ul de electrificare retrofit permite conversia flexibilă și în timp util a camioanelor și autobuzelor diesel în vehicule electrice fără emisii, în calitate de serie. Acest kit de electrificare este disponibil și pentru producătorii de echipamente originale și de vehicule speciale care-l pot integrat în mod flexibil în dezvoltarea vehiculelor sau în seriile de vehicule existente.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Acesta este un avantaj imens pentru producători, care pot oferi clienților lor un număr mare de vehicule de ultimă generație cu zero emisii, fără a fi nevoiți să aloce mult timp pentru propria dezvoltare. Astfel, noile vehicule electrice pot fi introduse pe piață și vândute rapid și eficient din punct de vedere al costurilor.

“Suntem foarte încântați să putem prezenta clienților noștri – operatori de flote și producători de echipamente originale – o soluție adaptabilă în mod individual cu sistemul nostru inovator de acționare modulară pentru vehicule noi și second-hand la IAA Transportation. Am semnat recent un memorandum de înțelegere cu grupul Škoda pentru transformarea autobuzelor. Alți producători au recunoscut deja avantajele pentru ei înșiși și poartă discuții intense cu noi (în rolul nostru) de furnizori de Tier 1”, spune Andreas Hager de la Pepper.

Soluție rapidă de electrificare

În prezent, noile camioane electrificate sunt disponibile pe piață doar cu întârzieri semnificative de livrare. Pepper spune că prin utilizarea kit-ului său de electrificare retrofit conversia unui camion diesel uzat poate fi făcută la calitatea OEM în aproximativ patru până la șase săptămâni – fără termene de livrare lungi și în cantități mai mari.

IAA 2022: Pepper motion a prezentat un kit de electrificare reotrfit a camioanelor

Sistemul de propulsie moduat Pepper este complet deschis la toate tehnologiile. Versiunea electrică pe baterii este disponibilă în producție de serie pentru Mercedes-Benz Actros MP5 și MP3, printre altele. Versiunea cu pile de combustie cu hidrogen de generație următoare, deosebit de interesant pentru îmbunătățirea autonomiei, este în prezent în curs de dezvoltare în cadrul unui proiect de cercetare și dezvoltare a hidrogenului. Primele vehicule, un camion Mercedes-Benz Atego și un autobuzul Mercedes-Benz Citaro C2, vor fi supuse testelor pentru clienți în 2022 și ar trebui să fie pe șosele ca produs de serie, cel târziu până în 2024.

Elementele sistemului de propulsie Pepper

Sunt oferite pachete globale modulare și complet securizate, de la baterie, motor electric, componente auxiliare și unitate de control cu software dezvoltat în conformitate cu ISO 26262 pentru siguranță funcțională până la interfața vehiculului existent. Nucleul tehnologic al sistemelor de propulsie este reprezentat de software-ul VCU (unitate de control al vehiculului) care are o arhitectură proprie dezvoltată de Pepper.

Capacitatea bateriei este în prezent scalabilă, în funcție de scenariul aplicației, de la cea mai mică versiune cu 120 kWh până la 240 sau peste 360 kWh net.

Instrucțiunile și documentația de conversie, în combinație cu instruirea partenerilor, permit ca transformarea și întreținerea să fie efectuate de către parteneri de conversie certificați la sediul clientului – și astfel, de asemenea, creșterea valorii adăugate locale.

Decarbonizarea accelerată a flotelor

Reducerea emisiilor de CO2 cerută de Uniunea Europeană și decarbonizarea necesară asociată a flotelor de camioane și autobuze necesită soluții de electrificare rapide și eficiente din punct de vedere al costurilor pentru operatorii de flote și producătorii de echipamente originale.

“O decarbonizare la timp și eficientă din punct de vedere al costurilor flotelor de vehicule comerciale este esențială. Cu toate acestea, acest lucru reprezintă provocări majore atât pentru operatorii de flote, cât și pentru producătorii de echipamente originale. Piața solicită soluții de electrificare flexibile și neutre din punct de vedere tehnologic pe termen scurt. Studiile de piață actuale prevăd o cotă de aproximativ 30% de vehicule comerciale, autobuze și camioane cu propulsie electrică până în 2030 în Europa. La Pepper, noi vedem un potențial de aproximativ 30.000 de vehicule comerciale electrice în Europa până în 2030”, spune Andreas Hager de la Pepper.

VEZI ȘI: Test de consum cu Mercedes-Benz eActros, în România

Numai un mix între conversia vehiculelor existente și achiziția de vehicule noi va permite o implementare cu succes și la timp a obiectivelor de mediu și poate satisface cererea ridicată de vehicule comerciale electrice la prețuri accesibile. În ceea ce privește conversia camioanelor diesel actuale, aceasta poate fi făcută cu un kit de electrificare retrofit precum cel dezvoltat de Pepper.

Din aceeași categorie...

Back to top button