Peste 70% din camioanele controlate de BAG în septembrie erau înmtriculate în străinătate

Peste 70% din camioanele controlate de BAG în septembrie erau înmtriculate în străinătate
Raportul BAG privind activitatea de control din luna septembrie îi contrazice pe șoferii de camion germani care se plâng că doar ei sunt controlați pe autostrăzile din Germania.

Unul dintre cele mai frecvente subiecte de discuții, în mediile sociale, printre șoferii de camion germani este că pe autostrăzile din Germania doar ei sunt controlați, însă datele BAG infirmă acest lucru.

Peste 70% din camioanele controlate de BAG în septembrie erau înmtriculate în străinătate

Biroul federal pentru transportul de mǎrfuri din Germania (BAG) a prezentat raportul controlului la nivel național din luna septembrie, iar în cadrul acestuia s-a constatat că 70% – 80% dintre camioanele controlate erau înmatriculate în altă țară decât Germania.

Și rapoartele poliției confirmă faptul că în cadrul verificărilor tehnice sunt oprite camioanele care prezintă semne clare ale unor probleme, iar scopul este acela de a preveni accidente rutiere.

BAG a prezentat un raport statistic pentru 2018 care arată că sunt controlați într-un procent mai mare camioanele înmatriculate în străinătate, în special cele din Europa de Est.

Conform cifrelor au fost controlați 50.074 șoferi de camion germani, și 100.250 șoferi de camion din alte țări. Printre cele mai frecvente probleme descoperite au fost manipularea tahografului și utilizarea incorectă a cardului tahograf, procentul fiind de 18.68% la cei germani și de 16.04% la cei străini.

VEZI ȘI: Peste 100 de camionagii ignoră zilnic restricția de tonaj pe podul peste Rin de pe A 1

Autoritățile de control sunt nemulțumite de faptul că în cazul acestor încălcări ale legislației tribunalul decide, de obicei, sancțiuni mai mici decât cele date inițial. La proces, majoritatea șoferilor de camion germani invocă și faptul că ei sunt controlați în permanență, in timp ce șoferii de camion străini nu sunt opriți aproape niciodată.

În prezent, principala problemă a autorităților de control este că sunt foarte mulți șoferi de camion străini care conduc camioane înmatriculate în Germania și că este greu de stabilit care sunt condițiile legale în cazul unui control de rutină.

De asemenea, pentru autoritățile din Germania este greu să amendeze șoferii camioanelor înmatriculate în alte țări decât Germania pentru nerespectarea distanței regulamentare între vehicule.

În Germania acest lucru se face doar prin intermediul înregistrărilor video, dar o astfel de probă nu este acceptată în toate țările și din acest motiv durează foarte mult timp până când sancțiunile pot fi aplicate.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.