Peste un miliard de litri de motorină economisiți grație sistemului eHorizon de la Continental

Peste un miliard de litri de motorină economisiți grație sistemului eHorizon de la Continental
Din 2012, și până astăzi, camioanele care au utilizat sistemul static pe bază de senzori eHorizon de la Continental au economisit peste un miliard de litri de motorină (echivalentul a circa trei milioane de tone de CO2).

Sistemul static pe bază de senzori eHorizon este dovada că produsul scade costul final de exploatare, iar acesta nu va ajuta doar bugetele companiilor, ci și mediul înconjurător.

Peste un miliard de litri de motorină economisiți grație sistemului eHorizon de la Continental

Aproximativ 410.000 de vehicule comerciale sunt echipate astăzi cu eHorizon, iar Continental lucrează cu zece producători de camioane de pe trei continente. În viitorul apropiat, compania germană se așteaptă să înregistreze o creștere majoră pe piața din SUA pentru acest sistem.

Sistemul oferă informații despre traseul camionului către ECU pe baza datelor oferite de tehnologia HERE (Here Maps) și a informațiilor transmise de GPS. Astfel, unitățile centrale de comandă pot adapta stilul de conducere și viteza.

Sistemul funcționează alături de tehnologia Adaptive Cruise Control. În acest mod, sistemul ECU va fi capabil să modifice într-un ritm optim schimbarea treptelor și viteza de rulare astfel încât eficiența să fie maximă.

VEZI ȘI: 56 de încălcări ale legislației la 53 de camioane controlate la punctul de frontieră Wasserbillig

„Clienții pot folosi informațiile oferite de eHorizon pentru a optimiza alte funcții ale sistemului, cum ar fi post-tratarea gazelor de eșapament sau pentru sporirea și mai mare a potențialelor economii de carburant”, explică dr. Raimund Varnhagen, șeful care se ocupă de dezvoltarea eHorizon.

Lista posibilităților este lungă și include optimizarea recuperării căldurii și a post-tratării gazelor de eșapament, deoarece timpul ideal pentru regenerarea filtrului de particule poate fi calculat pe baza datelor eHorizon pentru traseul de parcurs.

Acest lucru împiedică întreruperea procesului și necesitarea repetării lui în momente nepotrivite (urcarea unei rampe). Continental lucrează deja la o nouă generație a sistemului eHorizon care promite o eficiență mai bună cu încă 2%.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.