
In sezonul 2015-2016, Driver, reteaua internationala a dealeri Pirelli va fi prezent pe tricoul echipamentului echipei Inter Milano folosit in meciurile din deplasare, in timp ce logo-ul Pirelli va fi vizibil pe echipamentul principal al clubului.
Decizia Pirelli de a include si brandul Driver in cadrul contractului de sponsorizare cu Inter Milano, reconfirma strategia companiei de a ajunge cat mai aproape de consumatorul final, propunandu-i acestuia nu doar o gama de produse premium, ci si servicii speciale.
Reteaua Driver are aproape 400 de centre cu o prezenta majoritara pe teritoriul Italiei si poate oferi servicii complete clientului final de la vanzarea si montarea de anvelope, pana la reparatii mecanice si de intretinere.
Noul tricou cu logo-ul Driver este inspirat din cele mai de succes sezoane din istoria clubului Inter: 1965-1965 si 2009-2010. Acesta este pozitionat pe un fundal alb, cu dungile traditionale negru-albastru pe piept. Culorile traditionale sunt vizibile si pe guler, dar si pe lateralele tricoului.
Parteneriatul dintre Pirelli si Inter, care include acum si brandul ‘Driver’, este un nou capitol din istoria de 20 de ani a colaborarii dintre compania italiana si clubul de casa condus de Roberto Mancini. Logo-ul Pirelli a aparut in premiera pe tricoul de joc al echipei Inter in sezonul 1995-1996, in prezent fiind unul dintre cele mai longevive parteneriate din istoria fotbalului.
Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube