Pirelli R:01 Triathlon, noua anvelopă pentru transport regional

Pirelli R:01 Triathlon, noua anvelopă pentru transport regional

În cadrul târgului internațional Reifen 2016 de la Essen, Pirelli Industrial a lansat în exclusivitate noua anvelopă de camion pentru transport regional R:01 Triathlon.

Printre caracteristicile cheie ale seriei Pirelli R:01 Triathlon dedicată transport regional, se numără evoluția tehnologică a existentului R:01 II, care oferă o anduranță îmbunătățită, o rezistență mai redusă la rulare, un înalt nivel de siguranță și fiabilitate în orice condiții de utilizare.

Abrevierea R a noii serii Triathlon indică faptul că această anvelopă este potrivită în mod particular în transportul regional, însă grație evoluției a lui R:01 II aceasta poate fi folosită și pe distanțe lungi. În plus, seria R:01 Triathlon este adaptată pentru a fi utilizată în condiții de iarnă așa cum indică marcajul M+S și mai mult, marcajul 3PMSF prezent atât pe anvelopa pentru axa directoare cât și pentru axa motoare, în conformitatea cu regulamentele UE. De asemenea, seria R:01 Triathlon de la Pirelli vine și cu o importantă reducere a costurilor de rulare, grație procesului de reșapare.

Pirelli R:01 Triathlon, noua anvelopă pentru transport regional

Mulțumită soluțiilor inovative utilizate pentru dezvoltarea compozițiilor, structurilor și profilului benzii de rulare, R:01 Triathlon este conceput să facă față încercărilor complexe ale flotelor. Scopul său este să asigure costuri scăzute și eficiență îmbunătățită, în concordanță cu legislația europeană actuală și cerințele fabricanților de vehicule.

Rezistența la rulare a fost și mai mult redusă, ceea ce a generat în consecință o reducere a consumului de carburant și a emisiilor de dioxid de carbon, întrunind astfel așteptările celor mai exigenți manageri de flotă și fabricanți, concomitent cu protejarea mediului.

VEZI ȘI: Anvelopele Pirelli prima echipare pentru camioanele MAN

Cu scopul de a furniza o versatilitate maximă, reducere a rezistenței la rulare și siguranță, inginerii Pirelli au venit cu un desen unic al profilului atât pentru anvelopele direcționale cât și pentru cele de tracțiune, caracterizat de un design al blocurilor specific care garantează tracțiunea și aderența chiar și pe zăpadă, îmbunătățind în același timp manevrabilitate pe ud.

FR:01 Triathlon – Mai multă precizie și manevrabilitate
Anvelopa pentru axa directoare, FR:01 Triathlon are patru caneluri în zig-zag, cu blocuri longitudinale mari, pentru reducerea distanțelor de frânare și creșterea drenării apei, menținând în același timp nivelul ridicat de manevrabilitate și precizie la condus. Mai mult, flancul anvelopei a fost desenat să maximizeze pata de contact, menținând o uzură uniformă și prelungind viața acesteia. Acest design a fost patentat de Pirelli. Adâncimea blocurilor de profil este destinată să îmbunătățească tracțiunea în orice condiții, inclusiv în condiții de iarnă, în timp ce forma canelurilor este special gândită pentru a împiedica pietrele să rămână înfipte în profil.

TR:01 Triathlon – Viață mai lungă și tracțiune mai bună
Anvelopa pentru axa motrică, TR:01 Triathlon este caracterizat de un design complet nou. Acesta optimizează geometria blocurilor de profil și a canelurilor transversal pentru a garanta o durată de viață mai lungă, o scăredere a rezistenței la rulare, o mai bună tracțiune, o uzură uniformă și o mult mai eficientă eliminarea pietrelor. Profilul 3D asigură o aderență și o tracțiune constantă chiar și în condiții de iarnă, în timp ce manevrabilitatea este optimizată atât pe ud cât și pe uscat. Profilul 3D lucrează ca o capcană care se deschide pentru a prelua zăpada asigurând astfel o aderență “zăpadă-pe-zăpadă” mai bună, făcând camionul mult mai manevrabil chiar și în condiții de aderență limită.

Pe parcursul utilizării normale, designul limitează mișcarea blocurilor și întărește profilul, garantând o durată mai lungă de viață pentru anvelopă și o uzură mai uniformă. De asemenea, acest design asigură și un confort acustic și contribuie la reducerea rezistenței la înaintare. Mai mult, Pirelli Industrial a lucrat la pata de contact pentru a maximiza zona de contact cu solul, ajutând la extinderea duratei de viață și a fiabilității.

Noi tehnologii folosite
Inginei Pirelli Industrial au dezvoltat noi compoziții care joacă un rol cheie în extinderea duratei de viață a anvelopei. În particular, compozițiile utilizate pentru noua gamă de anvelope sunt caracterizate de utilizarea siliciului în combinație cu alte material grație Dual Filler Technology și interacțiunii Carbon Black & Silica, care conduc la o dminuare a rezistenței la rulare precum și la creșterea versatilității și fiabilității pe toată plaja de temperaturi și condiții.

VEZI ȘI: Barum BF 200 R și BD 200 R dispinibile într-o nouă dimensiune

Tehnologia Dual Layer contribuie la atingerea acestui scop prin utilizarea diferitelor compoziții pentru interiorul și exteriorul profilului anvelopei. Această tehnologie are un beneficiu suplimentar în creșterea duratei de viață a pneului și a aderenței în același timp, indiferent de vreme. Compoziția externă garantează fiabilitatea și aderența atît pe ud cât și pe uscat, în timp ce compoziția internă (care este făcută din siliciu 100%) ajută la păstrarea unei temperaturi scăzute de operare și minimizarea rezistenței la înaintare.

Structura mai puternică
Precum durata de viață mai lungă a pneului, rezistența mai mică la înaintare și ușurința reșapării – împreună cu renumitul confort al R:01 Triathlon – au fost aduse îmbunătățiri și actualei structuri a pneului, care a devenit mai puternic datorită utilizării armăturii de oțel de înaltă rezistență în centura pneului. Acesta utilizează un nou design patentat, care face din triathlon un pneu mai flexibil și mai confortabil. Nu doar asta, dar noul pneu este acum mai puternic și mai ușor de reșapat.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

 

Follow #infotrucker