Planuri de extindere a rețelei de magazine de proximitate MyAchan în stațiile Petrom

Planuri de extindere a rețelei de magazine de proximitate MyAchan în stațiile Petrom
OMV Petrom și Auchan au anunțat că vor extinde parteneriatul pentru deschiderea de magazine de proximitate MyAuchan în stațiile Petrom.

Cele două părți au agreat un Memorandum de Înțelegere care exprimă intenția ambelor de a discuta extinderea parteneriatului, condiționat de obținerea aprobării finale din partea Consiliului Concurenței.

Planuri de extindere a rețelei de magazine de proximitate MyAchan în stațiile Petrom

Parteneriatul dintre Petrom și Auchan Retail România a fost inițiat în 2017 cu o fază pilot în cadrul căreia au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în 15 stații Petrom, atât în zone urbane, cât și în zone rurale din România.

În această fază pilot s-a urmărit testarea modelului de afaceri și evaluarea de către parteneri a potențialului parteneriatului.

”Rezultatele de până acum sunt încurajatoare și suntem bucuroși să negociem extinderea parteneriatului și să avem mai multe magazine de proximitate MyAuchan în stațiile noastre Petrom”, spune Radu Căprău, membru al directoratului OMV Petrom responsabil de Downstream Oil.

Această asociere își propune să adauge și mai multă substanță promisiunii Petrom, magazinele de proximitate MyAuchan completând perfect gama de servicii a rețelei de benzinării.

Astfel, prin acest parteneriat, clienții își vor putea face cumpărăturile din supermarket, fără grija prețurilor, iar rețeaua de stații Petrom va putea să îmbunătățească experiența oferită consumatorilor.

VEZI ȘI: Transport de pești vii acolo unde regulile sunt stabilite de natură

”Această cooperare la scară largă este parte din ambiția Auchan Retail România de a aduce magazinele noastre mai aproape de toți românii. Parteneriatul cu OMV Petrom, inițiat în 2017 cu o fază pilot, a fost foarte util pentru ambele companii și ne-a ajutat să ne îmbunătățim oferta de proximitate prin identificarea celei mai potrivite game de produse și servicii și bineînțeles, prin prețuri bune. Prin acest parteneriat, urmărim unul din principalele noastre obiective strategice: să oferim clienților o experiență unică, extraordinară la cumpărături”, a declarat Ionuț Ardeleanu, General Manager Auchan Retail România.

Magazinele de proximitate MyAuchan din stațiile Petrom oferă o gamă variată de până la 3.000 de produse, de la alimente premium, incluzând produse gata preparate, cafea proaspătă, produse proaspete (fructe și legume, brutărie, lactate) și alte produse de băcănie, până la produse non-alimentare, inclusiv cosmetice, produse pentru bebeluși și accesorii auto. Varietatea gamei depinde de mărimea stației Petrom.

În ceea ce privește distribuția produselor în magazine MyAuchan din stațiile Petrom, aceasta este realizată de HAVI Logistics, una din cele mai experimentate companii sectorul de distribuție.

Follow #infotrucker