GreenZoneTop News

Porsche integrează camioane electrice în activitățile de logistică

Porsche modernizează activitățile de logistică prin integrarea în flota sa de camioane cu propulsii alternative, inclusiv electrice, marcând un pas semnificativ spre utilizarea combustibililor ecologici.

În colaborare cu partenerii săi, Porsche a introdus șase camioane electrice de la Scania și Volvo Trucks pentru a transporta materiale între facilitățile sale din Zuffenhausen, Weissach și Leipzig. Aceste camioane transportă materiale de producție în jurul fabricilor și lucrează împreună cu o flotă existentă de 22 de camioane pe biogaz.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Un alt camion electric operat de Galliker livrează automobile Porsche noi în Elveția de la fabrica din Zuffenhausen.

Albrecht Reimold, membru al Consiliului de Administrație pentru producție și logistică la Porsche, subliniază că reducerea emisiilor de CO2 este esențială pentru strategia de sustenabilitate a companiei. Utilizarea unui amestec divers de propulsii alternative este crucială pentru atingerea obiectivelor ambițioase de sustenabilitate ale Porsche.

Porsche integrează camioane electrice în activitățile sale logistice

Partenerii logistici ai companiei, inclusiv Keller Group, Müller Logistik și Elflein, s-au angajat să opereze camioane electrice folosind energie verde, o practică adoptată și de Galliker, care livrează automobile Porsche noi în Elveția.

Teste cu HVO100

Pe lângă extinderea flotei de camioane electrice, Porsche a testat, de asemenea, utilizarea combustibililor diesel sintetici (HVO100) în flota de camioane existentă începând cu 2020. Proiectul pilot de patru ani se desfășoară în colaborare cu Institutul de Tehnologie din Karlsruhe (KIT) și Müller Logistik.

VEZI ȘI: Mercedes-Benz Group AG electrifică logistica dintre Bad Cannstatt și Sindelfingen

Compania de logistică implementează douăsprezece camioane ca parte a proiectului. Combustibilul HVO100 de la Neste este produs din materiale reziduale și deșeuri și îndeplinește cerințele actuale ale Directivei privind energia regenerabilă II (RED II).

Porsche integrează camioane electrice în activitățile sale logistice

În practică, HVO100 s-a dovedit până în prezent foarte practic. Nu au fost identificate dezavantaje în comparație cu motorina convențională, nici în ceea ce privește consumul de combustibil, nici în ceea ce privește fiabilitatea motorului. Până în prezent, au fost parcurși mai mult de un milion de kilometri în cadrul proiectului.

Conform măsurătorilor certificate de KIT, acest lucru a permis economisirea a peste 800 de tone de CO2. Camioanele fac naveta în regiunea Stuttgart. Pentru a se asigura că pot fi comparate rezultate semnificative între date, camioanele de testare – vehicule de serie fără modificări – au fost utilizate în paralel cu camioane diesel, pe trasee identice.

Utilizarea camioanelor alimenate cu biogaz, a celor electrice cu baterii și a celor alimentate cu HVO100, arată cum Porsche își adaptează logistica pentru a-și atinge obiectivele.

Compania se bazează, de asemenea, pe transportul feroviar, Acest mijloc de transport este utilizat în principal pentru livrarea de piese și componente către fabrici sau pentru transportul de automobilelor finite noi către porturile maritime, unde vehiculele sunt pregătite pentru export către destinații din afara Europei.

În plus, începând cu 2020, producția de automobile la fabricile Porsche din Zuffenhausen și Leipzig este neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2, cu un lanț valoric complet alimentat de energie regenerabilă. Aceste inițiative reflectă eforturile producătorului german de automobile sport de a-și adapta logistica pentru a-și îndeplini obiectivele de decarbonizare.

Din aceeași categorie...

Back to top button