Portul Rotterdam se pregătește pentru un Brexit fără acord

Portul Rotterdam se pregătește pentru Brexit fără acord
Autoritatea din portul Rotterdam se pregătește pentru un Brexit fără acord între Marea Britanie și Uniunea Europeană, circulația camioanelor fiind în prim plan.

Din cele 54 de milioane de tone de marfă comercializate în fiecare an între Olanda și Marea Britanie, aproximativ 40 de milioane trec prin portul Rotterdam.

Portul Rotterdam se pregătește pentru un Brexit fără acord

Când Brexit-ul va avea loc, portul olandez va deveni una dintre frontierele externe ale Uniunii Europeane cu Marea Britanie, unde camioanele vor trebui să îndeplinească formalitățile vamale.

Astfel, portul se pregătește pentru un Brexit fără acord. În special, autoritatea din portul Rotterdam a pregătit planuri de trafic și de parcare pentru camioanele care nu au documentele vamale necesare.

Autoritatea a anunțat că exportatorii și importatorii trebuie să ia măsuri suficient de devreme pentru a înregistra mărfurile lor către și dinspre Marea Britanie în sistemul digital PortBase, iar această procedură este obligatorie în toate terminalele de feribot.

O pot face direct sau se pot baza pe intermediari, cum ar fi transportatorii, expeditorii sau agenții vamali. În acest fel, mărfurile pot trece rapid în vamă.

VEZI ȘI: Siegfried Mureșan favorit pentru postul de comisar european pentru transporturi

În zilele următoare, autoritatea portuară va activa parcările pentru camioanele care nu au documentele corespunzătoare pentru a intra în Marea Britanie. Dacă aceste spații nu sunt suficiente, alte zone de rezervă au fost deja planificate.

Există șase zone de parcare, toate împrejmuite, iluminate și dotate cu servicii pentru șoferi.

Fiecare terminal are propriul plan de trafic, care ar trebui să reducă la minimum impactul asupra transportului rutier. În general, parcările pot găzdui aproape 600 de camioane.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.