Presiune pentru introducerea cât mai rapidă pe piață a camioanelor cu propulsii alternative

Presiune pentru introducerea cât mai rapidă pe piață a camioanelor cu propulsii alternative

Marile companii din Europa fac presiuni asupra producătorilor de vehicule comerciale pentru a grăbi introducerea pe piață a camioanelor cu propulsii alternative, scrie publicația Handelsblatt.

Utilizarea camioanelor cu propulsii alternative reprezintă soluția pentru a reduce nivelul de noxe, dar și costurile legate de combustibil, în sectorul de transporturi de mărfuri.

Astfel, mai multe companii mari din Europa, printre care DB Schenker, Nestlé, Carrefour, SPAR, Geodis sau Alstom i-au cerut comisarului european Miguel Arias Cañete, responsabil cu problemele de mediu la nivelul Uniunii Europene, ca producătorii de vehicule comerciale să grăbească introducerea pe piață a camioanelor cu propulsii alternative.

VEZI ȘI: Renault Trucks investește 33 de milioane de euro într-un nou centru de cercetare și dezvoltare

Această inițiativă vine într-o perioadă în care se discută și se negociază soluții pentru ca sectorul de transport de mărfuri să devină mai puțin poluant.

Încă din primăvara lui 2018, 41 de companii, printre care Nestlé, Geodis, IKEA, Unilever și Heineken – au solicitat o reducere cu 24% a nivelului de emisii de CO2 până în 2025 pe noile modele de camioane comercializate, considerând că aceasta este soluția prin care sectorul de transport poate să-și respecte angajamentele impuse privind nivelul de emisii de noxe.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.