Prețul pe kilometru a scăzut dramatic în Germania, arată un raport BAG

Prețul pe kilometru a scăzut dramatic în Germania, arată un raport BAG
BAG a publicat un raport din care reiese că transportatorii rutieri din Germania au încasări mult mai mici în această perioadă marcată de pandemia COVID-19.

Numărul de transporturi la nivel intern, dar și internațional, a scăzut considerabil, iar asta înseamnă că multe companii de transport au camioane libere.

Prețul pe kilometru a scăzut dramatic în Germania, arată un raport BAG

Asta se traduce în costuri mai mici date celor care caută un un furnizor de transport pentru curse spot, care nu are un contract pe termen lung.

Reprezentanții Oficiul Federal pentru Transportul de Marfă (BAG) trag și un semnal de alarmă menționând că s-a ajuns la un preț pe kilometru care nu are cum să acopere efectiv costurile și spun că s-a ajuns la acest lucru din cauza transportatorilor care de frică să nu rămână fără lichidități acceptă și astfel de curse, care le generează încasări pentru a putea plăti rate, salarii și alte obligații.

Raportul BAG arată că a crescut numărul clienților privați care solicită transporturi, dar asta nu compensează numărul clienților companii care nu mai produc nimic în această perioadă.

Segmentul de coletărie, curierat expres și grupaje se confruntă în prezent cu o creștere a livrărilor în zona clienților privați (B2C), dar acest lucru este compensat de scăderile semnificative din zona clienților companii (B2B), care nu produc nimic în această perioadă. Rata mică de comenzi pe transportul rutier a afectat și transportul combinat care înregistrează și el cele mai mari scăderi din ultimii ani.

VEZI ȘI: Continental a lansat o noua gamă de anvelope Hybrid HT3 WR pentru remorci

Și în transportul naval s-au înregistrat scăderi masive, iar numărul mic de containere transportate se reflectă și în comenzile pentru transportul rutier.

BAG atrage atenția companiilor să nu mai lucreze cu prețuri sub rentabilitatea pe kilometru, pentru că, va fi foarte greu să revină apoi la un tarif care să le acopere costurile de exploatare, iar acest lucru va afecta tot sectorul de transport rutier de mărfuri.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.