Ford Trucks Noua gama F-Line
Noua generatie DAF - TH Trucks
GreenZoneTop News

Primele camioane extra-lungi cu propulsie electrică din Germania

Renault Trucks - Noile game T, C, K, D 2025

Compania Schwarz Logistics Group operează primele camioane extra-lungi cu propulsie electrică din Germania.

Schwarz Logistics Group, unul dintre cei mai mari operatori de camioane Typ 1 din Germania, combină avantajele semiremorcilor extra-lungi cu propulsia electrică.

Tot ce trebuie să știi despre utilizarea aparatului unic de taxare

De câteva săptămâni, acesta operează camioane electrice eActros 300 Lowliner în combinație cu semiremorci extra-lungi. Până la sfârșitul lunii septembrie, compania va avea 272 de semiremorci extra-lungi (15 metri) KRONE și Kögel.

Facem din nou o muncă de pionierat, demonstrând că o semiremorcă extra-lungă nu numai că eficientizează transportul, dar are și un efect major asupra mediului atunci când este combinată cu un cap tractor electric, explică directorul general Thomas Schwarz.

Cele două camioane electrice eActros 300 se află într-un proiect de transport dus-întors de cinci ori pe săptămână. Cursele încep de la sediul companiei din Herbrechtingen și trec prin Ohrenbach până la Taufkirchen, la sud de München, și înapoi. Camioanele parcurg aproape 580 de kilometri în 24 de ore pe acest traseu.

Primele camioane extra-lungi cu propulsie electrică din Germania
Credit foto: Verband Spedition & Logistik

Acestea sunt încărcate intermediar, iar seara sunt puse la încărcat peste noapte folosind infrastructura de încărcare proprie. Aceasta constă acum în 15 stații de încărcare.

Pe lângă cele 11 stații de perete, inclusiv două de 44 kW pentru camioane, compania mai are două stații rapide de 150 kW și 300 kW.

VEZI ȘI: EUTRACO a comandat 50 de camioane electrice eActros 600

Cele două camioane electrice extra-lungi sunt alimentate cu energie solară autogenerată. Pentru a putea folosi energia și atunci când soarele nu strălucește, Schwarz a investit într-un sistem de stocare a bateriilor de înaltă performanță. Acesta este adăpostit într-un container și are o capacitate de 392 kWh.

Sistemul de stocare ar putea fi extins pentru a dubla capacitatea, dacă este necesar.

În total, compania operează trei camioane cu propulsie electrică pe care le utilizează în transportul regional.

Din aceeași categorie...

Back to top button