Primele informații despre noul Iveco Daily 2014

Recent trecut sub aripa protectoare a CNH Industrial, producătorul de autovehicule comerciale din Torino, a lansat noua generație a lui Daily. O dată cu această lansare, Iveco răspunde prompt competitorilor de pe piața vehiculelor  comerciale ușoare. Cea de-a treia generaţie a lui Iveco Daily, care îşi va face apariţia cât de curând pe pieţele din Europa va fi prezentat presei internationale la începutul lunii iunie. Acest vehicul complet nou este o îmbinare perfectă între tradiţie şi inovaţie, devenind însoţitorul perfect al profesionistilor din transport. Vehiculul este produs la fabricile Iveco din Suzzara, Italia şi Valladolid, Spania, două fabrici în care  s-au făcut semnificative investiţii recente pentru reînnoirea liniilor de producţie.

Iveco Daily 2014 îşi menţine nealterată clasică structură a şasiului cu lonjeroane, care asigură puterea, flexibilitatea şi durabilitatea pe termen lung cât şi o versatilitate ridicată. De asemenea, există şi o serie de caracteristici noi pe care Iveco Daily 2014 le aduce clienţilor săi. Eforturile companiei concentrate pe ambele versiuni, autoşasiu şi furgon, cu o atenţie sporită pe cel din urmă, au îmbunătăţit performanţa vehiculului din toate punctele de vedere în termeni de manevrabilitate si capacitate de încărcare datorită volumelor optimizate şi a unei utilizări facile datorită spaţiului de încărcare mai accesibil.

Primele informații despre noul Iveco Daily 2014

Iveco Daily 2014

Capacitatea furgonului a fost îmbunătăţită datorită reproiectării relaţiei dintre ampatament, lungime totală şi lungimea spaţiului de încărcare. Această reproiectare a dat naştere modelelor de 18 şi 20 m(cel mai bun volum în clasa sa) şi modelului de 11 m3 (cel mai bun model din clasa sa pentru eficienţa încărcăturii, un indice care măsoară raportul dintre lungimea compartimentului de încărcare şi lungimea totală a vehiculului).

Datorită noului design cu ampatamente alungite şi consola spate mai scurtă, noul Daily garantează o manevrabilitate excelentă fără a compromite agilitatea bine cunoscută în spaţiile strâmte, precum zonele urbane cu străzi înguste și aglomerate. Toate modelele cu masa maximă admisă de până la 3,5 tone sunt echipate cu suspensii faţă noi, acest lucru permiţând un control excelent al vehiculului şi un confort îmbunătăţit la o capacitate de încărcare maximă posibilă. Pentru modelele cu roată simplă a fost concepută o suspensie spate nouă care conduce la o scădere a înălţimii platformei de încărcare cu aproximativ 55 mm, simplificând astfel operaţiunile de încărcare şi descărcare.

Cea de-a treia generaţie a lui Iveco Daily este puternic orientată către o afacere rentabilă permiţând astfel o reducere a consumului de peste 5% faţă de modelul anterior, cu o îmbunătăţire semnificativă a costului total de proprietate al vehiculului împreună cu cea mai bună performanţă din clasa sa şi o gamă largă de motoare, cutii de viteze.

Noul Daily are o cabină nouă îmbunătăţită care, conform oficialilor companiei italiene este mult mai confortabilă şi silenţioasă, oferind o poziţie de condus care sugerează poziţia de condus dintr-un autoturism. Ergonomia interioară, care se află în topul categoriei sale, este completată de către o mai bună izolare fonică, un sistem de aer condiţionat mai eficient şi un confort excelent pentru şofer în orice condiţii de încărcare.

Noul Iveco Daily 2014

Puternic prin natura sa, versatil şi uşor de condus dar totodată şi atractiv datorită unui design revigorat, noul Daily este cea mai concretă ilustrare a îmbunătăţirii continue a unui produs care a fost un jucător cheie în istoria transportului comercial uşor, de peste 35 de ani. Pentru a completa oferta sa, noul Daily 2014 va fi de asemenea disponibil într-o gamă variată de versiuni pentru microbuz, atât pentru zonele urbane cât şi extraurbane.

Noul Daily va fi disponibil la dealerii Iveco din Europa începând din luna iunie a acestui an.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.