Primele unități ale noii generații MAN TGX circulă pe șoselele din Europa

MAN a început livrarea către clienți a primelor unități ale noii generații MAN TGX, iar prima impresie este una pozitivă.
După lansarea oficială din primăvara acestui an, primele unități ale noii generații MAN TGX au ajuns deja la companiile de transport și circulă pe șoselele din Europa.
“Noul neue MAN TGX le oferă șoferilor noștri un post de lucru confortabil și foarte eficient. În același timp am constatat o reducere considerabilă a consumului de combustibil”, spune Daniel Hoppenstock, directorul companiei HVL Transporte din Pattensen, Hanovra.
Compania HVL Transporte are în flotă exclusiv vehicule din gama MAN și a fost unul dintre primii clienți care a comandat șapte modele noi TGX.
Compania de transport și logistică Johann Krieger din Rottenburg, regiunea Bayern, care transportă gresie, marmură, sticlă, băuturi și componente pentru industria automotive, folosește tot noile MAN TGX pe ruta Germania – Italia.
“Șoferii noștri au fost încântați de cum se conduce noul camion, de poziționarea volanului și de modul cum funcționează SmartSelect. În plus, nivelul de confort pe distanțe lungi este unul remarcabil”, a spus Johann Krieger, directorul companiei.
VEZI ȘI: Controlul respectării distanței regulamentare între camioane cu drona
Și compania Bärnreuther-Deuerlein a introdus în flotă noul TGX cu care transportă pietriș și alte materiale de construcții. În plus, prin intermediul companiei de închirieri camioane BFS clienții din Germania, Elveția, Olanda și Croația pot testa și pot aduna informații despre comportamentul noii generații TGX.
Jan Plieninger, directorul BFS, spune că “șoferii au fost încântați de facilitățile din cabină, de confort și de ergonomia postului de condus, iar ransportatorii de comportamentul rutier, fiabilitate și consumul scăzu.”
Conform datelor oficiale, noua generație de camioane cu o aerodinamică îmbunătățită și cu sistemul EfficientCruise, consumul de combustibil s-a redus cu 8.2%, comparativ cu generația anterioară.
La dezvoltarea noii generații au fost implicați peste 700 de șoferi și cel puțin 300 de companii de transport din 16 țări. Noua generație de camioane MAN înglobează astfel toate nevoile pe care le au atât șoferii cât și companiile de transport și logistică.