Primul Actros L ProCabin a ieșit de pe linia de producție

Primul Actros L ProCabin produs în fabrica Mercedes-Benz din Wörth este un model 1848 LS 4×2 vopsit verde cristal.
La scurt timp după producția primului eActros 600 în fabrica din Wörth, Mercedes-Benz a anunțat producția primului camion diesel Actros L ProCabin în aceeași fabrică. În România, Daimler Truck & Bus va livra primul Mercedes-Benz Actros L ProCabin până la finalul acestui an.
Cu noul Actros L Procabin, producătorul german a îmbunătățit în continuare multe aspecte ale navei sale amiral. Acest lucru se reflectă din exterior în designul revoluționar al cabinei.
Noul Actros L ProCabin de la Mercedes-Benz Trucks se caracterizează prin designul futurist, aerodinamica optimizată, numeroase caracteristici de confort, motoare economice, dinamică ridicată a condusului și cele mai recente sisteme de asistență.
Trenul de rulare optimizat, disponibil acum pentru unele modele, nu numai că asigură o experiență de conducere vizibil îmbunătățită, în special la accelerarea pe pante, și o viteză de manevră mai mică, dar și o călătorie mai silențioasă și mai plăcută datorită vitezei de croazieră reduse la 80 km/h.
De asemenea, îmbunătățirile aerodinamice aduse (partea frontală extinsă cu 80 de milimetri și panourile fără întreruperi care asigură o curgere fluidă a aerului) conduc la economii de combustibil de până la 3%.
Actros L ProCabin este disponibil în trei variante: Stream Space, Big Space sau Giga Space. Acstea oferă numeroase caracteristici de confort, precum încălzirea optimizată a scaunelor, noile huse de scaun cu țesături plate sau paturi cu saltea groasă.
Motorizări disponibile: de la 326 CP la 625 CP
Pe lângă îmbunătățirile aerodinamice, noul camion Mercedes-Benz poate fi configurat cu trei motorizări: OM 471 (12,8 litri) ajuns la a treia generație, OM 470 (10,7 litri) și OM 473 (15,6 litri).
Odată cu cea de-a treia generație OM 471, Mercedes-Benz Trucks a introdus două noi turbocompresoare orientate cu precizie către nevoile diverse ale clienților. În varianta destinată transportului pe distanțe lungi, accentul se pune pe obținerea unui consum de combustibil cât mai mic.
VEZI ȘI: Primele camioane electrice eActros 600 au ajuns la clienți
OM 471 acoperă plaja de puteri între 421 și 530 CP, OM 470 pe cea între 326 și 455 CP), iar OM 473 între 517 și 625 CP.
În ceea ce privește siguranța pe drum, noul Actros L ProCabin depășește în mod semnificativ standardele stricte ale Regulamentului General de Siguranță (GSR), care a intrat în vigoare în iulie 2024.
Producție flexibilă a diferitelor tipuri de propulsie
Mercedes-Benz Trucks urmărește constant să ofere clienților soluții de top pentru toate tehnologiile de propulsie. Camioanele diesel vor continua să fie indispensabile în diverse regiuni ale lumii și pentru multiple utilizări, pe termen lung.
Fabrica din Wörth utilizează o linie de producție extrem de flexibilă, care permite integrarea eficientă a camioanelor cu propulsii diferite. Atât modelele diesel, cât și cele electrice pentru transport pe distanțe lungi pot fi produse simultan și programate cu ușurință în funcție de cererea pieței.
Astfel, uzina se adaptează rapid la schimbările din piață și menține în același timp standardele ridicate de calitate ale Mercedes-Benz.