Primul pick-up Mercedes-Benz are ca focus cinci grupe de clienţi

Mercedes-Benz X-Class are ca focus cinci grupe de clienţi

Primul pick-up Mercedes-Benz va combina punctele forte ale unui pick-up cu atractivitatea, confortul, plăcerea de a conduce și siguranța ce individualizează autovehiculele care poartă steaua în trei colțuri.

Prin urmare, Mercedes-Benz X-Class va anula diferenţele dintre utilizarea în scop comercial şi cea în scop personal și dintre folosirea urbană și rurală. Această caracteristică va atrage atât proprietarii de pick-up, care doresc să aibă parte de beneficiile unui autoturism, precum performanţă, siguranţă şi confort, cât şi pentru persoanele care conduc un autovehicul de pasageri, un SUV sau autovehicul comercial uşor. Aceste date au rezultat din studiile extensive de piață efectuate de Mercedes-Benz, vizând potențialii clienți din piețele țintă.

Pick-up-urile de dimensiuni medii au în prezent cea mai mare cotă din piața totală a autovehiculelor în Australia, cu 14,1%. Argentina vine din urmă, cu 11,6%. Acest lucru înseamnă că, în aceste țări, unul din opt autovehicule înregistrate este un pick-up din categoria de o tonă. În Brazilia, pick-up-urile de dimensiuni medii au o cotă de aproape 5% din piața totală a autovehiculelor. Aceasta cotă este de 0,5% în Germania, 1,3% în Marea Britanie, 1,4% în Turcia și 0,8% în Rusia.

Primul pick-up Mercedes-Benz are ca focus cinci grupe de clienţi

Pe baza studiilor sale de piață, Mercedes-Benz a identificat cinci grupuri de clienți specifici pentru Clasa X, cu relevanță diferită în fiecare țară.

Un grup țintă important este format din familiile cu un stil de viață activ și o afinitate pentru produsele premium. Ei folosesc pick-up-ul mai ales pentru naveta la locul de muncă, pentru cumpărături, pentru a duce copiii la școală sau la diferite activități sportive, pentru excursii de week-end și vacanțe. Piețele importante sunt Brazilia, Argentina, Australia și Africa de Sud.

Un alt grup țintă pentru Clasa X sunt aventurierii de succes, care trăiesc în mediul urban și practică sporturi în aer liber, cum ar fi schiatul sau jet ski-ul şi deţin propria lor barcă. Ei au nevoie de un autovehicul premium confortabil pentru a-l folosi zi de zi şi care, în același timp, le oferă spațiu de încărcare suficient și posibilitatea de a-şi remorca echipamentele de agrement. Piețele de top sunt Australia, Africa de Sud, Brazilia, Marea Britanie și Germania.

VEZI ȘI: Mercedes-Benz Clasa X va fi puternic, confortabil și sigur

În plus, pick-up-ul Mercedes-Benz va avea potențialul de a inspira individualiştii care adoptă cele mai noi trenduri, cu o afinitate pentru produsele premium. Aceştia au un stil de viață independent și îşi doresc un autovehicul cu un design unic, ce iese din tipare, şi care le pune în evidenţă personalitatea şi statutul lor. Aceste persoane independente folosesc pick-up-ul ca un „autovehicul de zi cu zi” pentru oraș, destinat activităților de seară și de weekend, precum și evenimentelor sportive. Piețele cheie pentru acest grup țintă sunt Germania, Marea Britanie, Africa de Sud și Brazilia.

Al patrulea grup de clienţi include oamenii de afaceri, cum ar fi contractorii din construcții, arhitecții și furnizorii de servicii care doresc să-şi folosească pick-up-ul atât în scopuri comerciale, cât și personale. Pick-up-ul poate fi o maşină de serviciu confortabilă, pentru întâlniri cu clienții, dar la fel de bună şi pentru a transporta angajații sau uneltele și materiale de construcție. Astfel, poate fi un „autovehicul de zi cu zi”, dar și un autovehicul pentru activități de weekend. Piețe importante pentru oamenii de afaceri sunt Germania, Marea Britanie, Australia și Argentina.

Deţinătorii de ferme de vite din Argentina, cultivatorii de soia din Brazilia sau viticultorii din Africa de Sud pot, de asemenea, folosi pick-up-ul lor în scopuri comerciale și personale. Pe de o parte, ei au nevoie de un autovehicul care să-i poată transporta pe teren neasfaltat și să aibă suficientă sarcină utilă și capacitate de remorcare, pe de altă parte, acesta trebuie să fie adecvat pentru întâlnirile cu clienții și furnizorii, cât și pentru utilizarea ca „autovehicul de zi cu zi”, pentru familie.

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

 

Follow #infotrucker