Camioane

Primul Volvo FH Globetrotter XXL produs în Europa scos la vânzare

Acesta poate fi cumpărat pentru suma de 124.900 de euro.

Compania olandeză specializată în vânzarea de vehicule comerciale rulate Vaex Truck Traders a pus la vânzare primul Volvo FH Globetrotter XXL produs în Europa. 

Camionul, model FH 540 XXL, a fost utilizat ca vehicul de demo de către Volvo Trucks Suedia și are doar 7.025 de kilometri rulați. Practic, ca nou. Acesta este echipat cu motor de 13 litri Euro VI, transmisie I-Shift dual-clutch, sistemul de frânare a motorului de înaltă eficiență VEB+ și jante Alcoa Durabright.

Primul Volvo FH Globetrotter XXL produs în Europa scos la vânzare

VEZI ȘI: Volvo FH16 cu cabină Globetrotter XXXL (FOTO)

De asemenea, camionul are configurația axelor 6×2, ampatament de 3.400 mm și o greutate proprie de 9.990 kg. Este potrivit pentru transport agabaritic, transport mărfuri lichide sau containere.

Camionul a fost înmatriculat prima dată în august 2019 și poate fi achiziționat la prețul de 124.900 de euro.

Gândit pentru a oferi mai mult confort șoferilor australieni în timpul voiajelor lungi, Volvo FH Globetrotter XXL a fost introdus pentru prima dată pe piață în 2008. În 2019, Volvo Trucks a decis să introducă cabina Globetrotter XXL și pe piața europeană, pe model FH de a patra generație.

Cabina Globetrotter XXL este cu 600 de litri mai spațioasă și cu 25 centimetri mai lungă decât Globetrotter XL. Oferă mai mult spațiu de depozitare, respectiv mai mult spațiu de mișcare la interior.

Primul Volvo FH Globetrotter XXL produs în Europa scos la vânzare

Pentru a asigura un somn mai confortabil, cabina poate fi echipată cu un pat supraetajat, cu 13 cm mai lung și 25 cm mai lat decât versiunea standard, sau cu un singur pat și dulapuri de depozitare.

Atunci când a fost introdusă pe piața europeană, Lars Franck, managerul de produse speciale Volvo Trucks, a spus că producătorul sudez dorește să ofere o cabină mult mai mare, care este la fel de rezistă la impact și nu adaugă o greutate suplimentară prea mare.

Vă reamintim că în Uniunea Europeană sunt acceptate camioane care au cabine mai lungi, conform Directivei (UE) 2015/719 din 29 aprilie 2015, de modificare a Directivei 96/53/CE a Consiliului de stabilire, pentru anumite vehicule rutiere care circulă în spațiul comunitar, a dimensiunilor maxime autorizate în traficul național și internațional și a greutății maxime autorizate în traficul internațional.

Din aceeași categorie...

Back to top button