Știri

Producătorul de becuri auto NARVA are o nouă identitate vizuală

NARVA, marca nemțească de renume în domeniul becurilor auto, recunoscută ca lider în mai multe zone ale lumii, își începe anul într-o nouă prezentare și cu o nouă prezență online pe acest segment.

Gama largă de lămpi NARVA respectă cele mai înalte standarde de calitate, respectând reglementările stricte din Germania, Europa și de pe plan internațional. Produsele inovatoare din gama de iluminat NARVA se disting prin înalta calitate și siguranță – la un preț convenabil.

Marca își aduce, așadar, contribuția în mod activ, asigurând acces tuturor șoferilor din întreaga lume la soluțiile de iluminat, pentru o mai mare siguranță și vizibilitate. Portofoliul vast satisface așteptările tuturor clienților, iar NARVA își dezvoltă în mod continuu gama de produse și standardele de calitate, pentru a-și menține poziția de vârf. În urma unei cercetări detaliate de piață, NARVA își lansează noua identitate de brand pentru anul 2016 la toate nivelurile.

Producătorul de becuri auto NARVA are o nouă identitate vizuală

Un nou logo și un nou slogan
Sigla distinctă a mărcii NARVA este însoțită acum de noul slogan, „Licht Tradition„, înțeles pe plan internațional și care face referire la îndelungata poveste de succes a mărcii. Mai mult, sigla a adoptat cele trei culori ale steagului german. Acestea reflectă valorile majore ale mărcii: moștenirea nemțească și îndelungata tradiție ca expert în materie de iluminat, lucru vizibil ușor pe ambalaj.

VEZI ȘI: Peste 3.300 de vehicule controlate într-o singură zi

Ambalaj nou pentru produse de calitate testată
Pe lângă noua siglă, produsele de calitate NARVA vor avea și un ambalaj nou. Acest lucru joacă, de asemenea, un rol esențial în achizițiile clienților la punctul de vânzare. Toate tipurile de ambalaje sunt decorate cu noua siglă, cu sigiliul de calitate și cu imaginea modernă a unui drum. Tipul de ambalaj folosit de cele mai multe ori la NARVA este cutia de carton C1. Acesta se găsește pe rafturile multor ateliere de întreținere și reparații auto. Pachetele cu blister, pentru vânzarea cu amănuntul către clienți, asigură recunoașterea cu ușurință a lămpilor și toate informațiile importante sunt înscrise pe partea frontală a ambalajului. Cea mai atrăgătoare opțiune o reprezintă cutia duo: aceasta conține două lămpi într-o cutie robustă de plastic, fiind potrivită atât pentru o schimbare imediată a lămpilor în pereche, cât și ca set de schimb pentru drum.

Ușoară relansare a prezenței online
Desigur, noul model al produselor impune o reajustare a prezenței online. Acest lucru înseamnă că site-ul web NARVA va pune în valoare gama de produse în mod corespunzător. Pe lângă noua grafică, site-ul web pune la dispoziție și catalogul actualizat, pentru descărcare.

Ambalajul complet nou și site-ul web reînnoit, alături de standurile nou-concepute, vor fi disponibile de la începutul lunii aprilie 2016. Prin acești primi pași, marca tradițională NARVA se repoziționează, concentrându-se pe piața de iluminat auto și pentru atelierele de reparații, prin inovație și calitate.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

 

Din aceeași categorie...

Back to top button